proforma revenues

Latvian translation: provizoriskie ieņēmumi

22:04 Sep 17, 2013
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Finanšu pārskats
English term or phrase: proforma revenues
Tas ir finanšu pārskats, kurā tiek sacīts, ka ieņēmumi ir palielinājušies salīdzinājumā ar iepriekšējā gada 'proforma revenues'... Aptuvena skaidrība it kā būtu, tomēr precīzu/īsto terminu nezinu.

Jau iepriekš paldies!
Ieva Kupruka
United Kingdom
Latvian translation:provizoriskie ieņēmumi
Explanation:
esmu redzējusi arī šādu versiju, bet gluži 100% pārliecības par pareizību nav
Selected response from:

Marita Gintere
Latvia
Grading comment
Paldies!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1provizoriskie ieņēmumi
Marita Gintere
2plānotie ieņēmumi
Laine Zunte


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
plānotie ieņēmumi


Explanation:
Nezinu konkrētu tulkojumu, bet pēc saitē minētās definīcijas, mans minējums ir "plānotie ieņēmumi".


    Reference: http://www.investopedia.com/terms/p/proformaearnings.asp
Laine Zunte
Portugal
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 15

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
provizoriskie ieņēmumi


Explanation:
esmu redzējusi arī šādu versiju, bet gluži 100% pārliecības par pareizību nav

Marita Gintere
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aigars Kalnins
1 day 9 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search