spool piece

Latvian translation: veidgabals (atvienojams, ar atlokiem)

10:47 Feb 28, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Plate heat exchanger
English term or phrase: spool piece
Whenever piping is connected to the pressure plate, a short 90 degree ***spool piece**** shall be installed between the heat exchanger and the piping.
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:veidgabals (atvienojams, ar atlokiem)
Explanation:
Šo var atrast Multitranā, domāju ka viņiem taisnība. Tas vajadzīgs, lai varētu ērti atvienot caurules no silktummaiņa - demontāžai, tīrīšanai etc. Tādus gabalus liek daudzās līdzīgās situācijās - radiatora, apkures katla pievienošanai etc. Skrūvējamos (taisnos) paši santehniķi sauc par amerikankām.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-02-28 17:53:07 GMT)
--------------------------------------------------

spool visdrīzāk atvasināts no "čūskas" - serpentīncaurules, tik gabaliņs īss, lai sauktu par spool.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spoles daļa, spoles detaļa
Ines Burrell
3 +1veidgabals (atvienojams, ar atlokiem)
Freimanis
2atlokcaurules gabals
Vents Villers


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spoles daļa, spoles detaļa


Explanation:
Nekas cits tas nevar būt

Ines Burrell
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
veidgabals (atvienojams, ar atlokiem)


Explanation:
Šo var atrast Multitranā, domāju ka viņiem taisnība. Tas vajadzīgs, lai varētu ērti atvienot caurules no silktummaiņa - demontāžai, tīrīšanai etc. Tādus gabalus liek daudzās līdzīgās situācijās - radiatora, apkures katla pievienošanai etc. Skrūvējamos (taisnos) paši santehniķi sauc par amerikankām.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-02-28 17:53:07 GMT)
--------------------------------------------------

spool visdrīzāk atvasināts no "čūskas" - serpentīncaurules, tik gabaliņs īss, lai sauktu par spool.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 67
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh: vēl to arī var vienkārši saukt par "līkumu"
34 mins

5 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
atlokcaurules gabals


Explanation:
Multitrans dod: (фланцевая секция трубопровода для замены в будущем с учетом его ползучести),
bet naakossaa vaardniica:
— труба фланцевая
— atlokcaurule



    Reference: http://abc.times.lv/index.php?Page=1
Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 7




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search