equipotential bonding

Latvian translation: ekvipotenciāls savienojums

12:50 May 8, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Zibens
English term or phrase: equipotential bonding
Zibens novedeeju uzstaadiissana
DAIGA VEIKMANE
Latvia
Latvian translation:ekvipotenciāls savienojums
Explanation:
multitranaaun citur
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2potenciālu izlīdzināšana
Austra Muizniece
3 -1ekvipotenciāls savienojums
Freimanis


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
ekvipotenciāls savienojums


Explanation:
multitranaaun citur

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kaspars Gasuns: nav neviena "trāpījuma" Google ar šo variantu latviski, ne arī kādā tuvas tematikas vārdnīcā
1 hr
  -> vajag labāk mērķēt - LPE, 3 sējums paskaidro, kas ir ekvipotenciāla virsma un kā tas attieciesa uz elektr.

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
potenciālu izlīdzināšana


Explanation:
... potenciālu izlīdzināšana, kas pazemina ekspluatācijas drošību;; netiek ievērotas ... tiek ierīkota zibensaizsardzība un potenciālu izlīdzināšana; ...
www.vei.gov.lv/Strateg.doc

Gūglē itin daudz atsauču.


    Reference: http://www.lvs.lv/en/services/catalogue/standardDetails.asp?...
    Reference: http://www.lvs.lv/lv/services/catalogue/standardDetails.asp?...
Austra Muizniece
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Judina: vai arī 'potenciālu izlīdzināšanas sistēma'
1 hr

agree  Kaspars Gasuns: ir Google, un šim terminam arī ir dots ļoti līdzīgs tulkojums Elektrotehnikas vārdnīcā - izlīdzinātājsavienojums (šis variants gan pats Google neparādās). turklāt "potenciālu izlīdzināšana" parādās arī zibensnovedēju kontekstā.
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search