harmonic

Latvian translation: harmonikas

18:41 May 21, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: harmonic
harmonic current emissions- dažadu, t.sk. radiofrekvences elektromagnētriskā izstarojuma normu uzskaitījums saskaņā ar ES regulām
Uldis Liepkalns
Latvia
Latvian translation:harmonikas
Explanation:
Harmoniku strāvas

Ritošā sastāva radītās harmoniku strāvas caur enerģijas apakšsistēmu ietekmē kontroles un vadības, un signalizācijas apakšsistēmu. ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32002D0733:LV:HTML

Nosaukums: Elektromagnētiskā saderība (EMS) - 3-2. daļa: Robežvērtības - Augstāko harmoniku strāvu robežvērtības (iekārtu ieejas strāva ≥ 16 A uz fāzi) (14.06.205 mainīts nosaukums)
Angliski: Electromagnetic compatibility (EMC) - Part 3-2: Limits - Limits for harmonic current emissions (equipment input current up to and including 16 A per phase)

http://www.lvs.lv/lv/services/catalogue/standarddetails.asp?...

Pārskats par strāvas augstākajām harmonikām:. Pāra Nr. Ģenerētā jauda, Harmoniku. strāvas. Nepāra Nr. Ģenerētā jauda, Harmoniku. strāvas ...
www.latvenergo.lv/.../PAGE/CORPORATEPAGES/AST/LATVIAN/FILES...

Strāvas vērtība, saskaņā ar kuru nosaka mērinstrumenta darbības atbilstību. ... Attiecība starp augstāko harmoniku efektīvo vērtību, ko iegūst, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31976L0891:LV:HTML
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
Paldies, Austra! Paldies arī Uldim, taču Austras atsauces ir pārliecinošākas- un tulks tā arī bija pārtulkojis- kauču arī man tas sākumā radīja stipru apjukumu :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5harmoniskās
Uldis Sprogis
4harmonikas
Austra Muizniece


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
harmoniskās


Explanation:
Harmoniskas strāvas emisijas


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Uldis Sprogis
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harmonikas


Explanation:
Harmoniku strāvas

Ritošā sastāva radītās harmoniku strāvas caur enerģijas apakšsistēmu ietekmē kontroles un vadības, un signalizācijas apakšsistēmu. ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32002D0733:LV:HTML

Nosaukums: Elektromagnētiskā saderība (EMS) - 3-2. daļa: Robežvērtības - Augstāko harmoniku strāvu robežvērtības (iekārtu ieejas strāva ≥ 16 A uz fāzi) (14.06.205 mainīts nosaukums)
Angliski: Electromagnetic compatibility (EMC) - Part 3-2: Limits - Limits for harmonic current emissions (equipment input current up to and including 16 A per phase)

http://www.lvs.lv/lv/services/catalogue/standarddetails.asp?...

Pārskats par strāvas augstākajām harmonikām:. Pāra Nr. Ģenerētā jauda, Harmoniku. strāvas. Nepāra Nr. Ģenerētā jauda, Harmoniku. strāvas ...
www.latvenergo.lv/.../PAGE/CORPORATEPAGES/AST/LATVIAN/FILES...

Strāvas vērtība, saskaņā ar kuru nosaka mērinstrumenta darbības atbilstību. ... Attiecība starp augstāko harmoniku efektīvo vērtību, ko iegūst, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31976L0891:LV:HTML


    Reference: http://www.scanpower.lv/index.php?lng=lv&id=63
    Reference: http://www.lvs.lv/lv/services/catalogue/standarddetails.asp?...
Austra Muizniece
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Paldies, Austra! Paldies arī Uldim, taču Austras atsauces ir pārliecinošākas- un tulks tā arī bija pārtulkojis- kauču arī man tas sākumā radīja stipru apjukumu :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search