steam for heating drinks

Latvian translation: tvaiks dzērienu uzkarsēšanai

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:steam for heating drinks
Latvian translation:tvaiks dzērienu uzkarsēšanai
Entered by: ilbe

10:09 Oct 11, 2004
English to Latvian translations [Non-PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: steam for heating drinks
Preparing steam for heating drinks
tvaiks - dzerienu uzsildiisanai vai uzputosanai (sajaa gadiijumaa kafijas/espresso automaats)
fsdfsdfsd sdfsdf (X)
Luxembourg
tvaiks dzeerienu uzkarseeshanai
Explanation:
http://www.xnet.lv/index.php?zoomid=1203&mainid=2725&tabula=...
Ar espresso metodi tiek iegūta ļoti stipra kafija – caur speciālu hermētisku iekārtu cauri smalki samaltai kafijai tiek dzīts ūdens tvaiks. Ja šādi gatavotai kafijai pievieno karstu saputotu pienu, iegūst kapučīno.
Selected response from:

ilbe
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tvaiks dzeerienu uzkarseeshanai
ilbe
3uzsildishana, uzkarseshana
Ines Burrell


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uzsildishana, uzkarseshana


Explanation:
NU ja runa butu par piena putoshanu, tad ta tas ari butu nosaukts. Man drizak skiet, ka te runa ir par uzkarseshanu, tas vairak attiecas uz kafijas terminologiju.

Ines Burrell
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tvaiks dzeerienu uzkarseeshanai


Explanation:
http://www.xnet.lv/index.php?zoomid=1203&mainid=2725&tabula=...
Ar espresso metodi tiek iegūta ļoti stipra kafija – caur speciālu hermētisku iekārtu cauri smalki samaltai kafijai tiek dzīts ūdens tvaiks. Ja šādi gatavotai kafijai pievieno karstu saputotu pienu, iegūst kapučīno.


ilbe
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LIGA LINSSEN
1 day 14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search