splatter screen

Latvian translation: pretšļakatu siets

15:02 Jan 2, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Cooking / Culinary / kitchen gadgets
English term or phrase: splatter screen
tas ir tāds plakans, apaļš metāla sietiņš, kuru liek virs pannas, lai nešļakstās visādi ingredienti laukā no tās pannas.
mans variants - šļakatu aizsargs, taču šaubos par daiļskanību. varbūt Jums ir kāds cits variants pa rokai?
dianastr
Latvia
Latvian translation:pretšļakatu siets
Explanation:
Ja google.lv pameklē vārdu PRETŠĻAKATU, tad tas tiek jau plaši izmantots (citā kontekstā, bet funkcija ir ļoti līdzīga). Attēlos screen izskatās pēc sieta, un dzīvē arī esmu tādu lietojusi, tā ka šis apzīmējums šķiet vispiemērotākais. Rezultātā - pretšļakatu siets.
Selected response from:

Ilona Kangro
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pretšļakatu siets
Ilona Kangro
3šļakstu aizsargsietiņš
Ines Burrell


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
šļakstu aizsargsietiņš


Explanation:
Es tā arī neiemācījos ar šo daiktu rīkoties, bet princips nav slikts.

Ines Burrell
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pretšļakatu siets


Explanation:
Ja google.lv pameklē vārdu PRETŠĻAKATU, tad tas tiek jau plaši izmantots (citā kontekstā, bet funkcija ir ļoti līdzīga). Attēlos screen izskatās pēc sieta, un dzīvē arī esmu tādu lietojusi, tā ka šis apzīmējums šķiet vispiemērotākais. Rezultātā - pretšļakatu siets.


    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&q=%22pret%C5%A1%C4%BCakatu...
    Reference: http://images.google.lv/images?hl=lv&q=%22splatter%20screen%...
Ilona Kangro
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Freimanis: Daudz visa ar pretšļakatu. - Pie sienas stiprināma izlietne ar pretšļakatu aizsargplāksni.
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search