identity bib

Hungarian translation: felerősíthető azonosító (lap)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:identity bib
Hungarian translation:felerősíthető azonosító (lap)
Entered by: anyone

08:03 Oct 29, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / crew
English term or phrase: identity bib
Ez ugyanolyan, mint a number bib (l. link), csak nem versenyző hordja, hanem operatőrök és egyéb személyzet, így nem rajtszám, hanem azonosító jelzés van rajta. Fontos, hogy ez nem azonosítóval ellátott mellény, ezt a szöveg külön nevesíti (identity vest). A kérdés tehát az utólag, pánttal felerősíthető (valószínűleg textil) eszköz neve.

http://images.google.hu/images?hl=hu&q="number bib"&lr=&um=1...
anyone
Hungary
felerősíthető azonosító (lap)
Explanation:
Ha a mellény kerülendő, akkor én a felerősítést választanám (kívülről húzzák rá a ruházatra). A lap lehet bármilyen anyagú, bár nálunk a rajtszámot is egyszerűen rajtszámnak hívják, ezért akár egyszerű "azonosító" is lehet.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5felerősíthető azonosító (lap)
Balázs Sudár
4személyzeti sportmellény
Katalin Szilárd


Discussion entries: 5





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
felerősíthető azonosító (lap)


Explanation:
Ha a mellény kerülendő, akkor én a felerősítést választanám (kívülről húzzák rá a ruházatra). A lap lehet bármilyen anyagú, bár nálunk a rajtszámot is egyszerűen rajtszámnak hívják, ezért akár egyszerű "azonosító" is lehet.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Kovacs
29 mins

agree  Katalin Szilárd: Akkor ez lesz az, de a személyzetit belecsempészném.
1 hr
  -> Mivel a rajtszám a versenyzőké, szerintem elég az azonosító.

agree  hollowman2
3 hrs

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day 11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
személyzeti sportmellény


Explanation:
A kérdező által megadott mondat alapján: "Ez ugyanolyan, mint a number bib (l. link), csak nem versenyző hordja, hanem operatőrök és egyéb személyzet"

Szerintem itt a személyzeten van a hangsúly. Amolyan "staff" feliratú mellényre gondolok én.


Katalin Szilárd
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ez nem azonosítóval ellátott mellény, ezt a szöveg külön nevesíti (identity vest). A kérdéses eszközt utólag kell pánttal feltenni. Valószínűleg van rajta crew vagy valami egyéb felirat, szám stb.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search