magnetic particle

Hungarian translation: mágnesdarab, mágneses betét, mágnestömb (mágnesgomb/gombmágnes?)

00:36 Feb 15, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / szemmasszázs
English term or phrase: magnetic particle
Az elobb mar emlitett muszer - lasd az abrat - http://www.3dhealthstore.com/eye-massger-bem-3.html

Mi lehet ez?
Katalin Rozália Szász
Hungarian translation:mágnesdarab, mágneses betét, mágnestömb (mágnesgomb/gombmágnes?)
Explanation:
Én a rajz alapján úgy vélem, hogy ez egy egyszerű mágnesdarab, melyet a szemüveg foglalatába építettek, és ennek mezeje fejt ki vélt vagy valós fiziológiai hatásokat a szemre.

Én a mágnesdarabot választanám, a mágnestömb szerintem nagyobb mágnest sejtet. A mágneses betét sem az igazi...

Most jutott eszembe a mágnesgomb/gombmágnes megoldás, lehet, hogy ez a legjobb a fentiek közül, lásd pl.
http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=3323

Selected response from:

egerhazi
Grading comment
Koszonom szepen mindenkinek. Vegul a gombmagnest hasznaltuk, bar utolag ugy gondolom, hogy siman magnest kellett volna hagynom. Abba aztan mindenik belefert volna.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mágnesdarab, mágneses betét, mágnestömb (mágnesgomb/gombmágnes?)
egerhazi
4mágneses szemcse
Attila Hajdu
4mágnes(es) (vas)reszelék
HalmoforBT
3mágneses részecske
Dora Miklody
2mágneses morzsa
denny (X)


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
mágneses morzsa


Explanation:
Ez csak egy ötlet.
Nem hiszem, hogy ez az eszköz legitim orvosi eszköz, inkább sámánkodásnak tűnik. Sajnálom, ha ez a megjegyzésem bárkit is sért. Ennek tudtában javaslom ezt az elektronikából ismert szót, mert elég blikkfangos lehet a célhoz:)


denny (X)
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 39

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mágneses szemcse


Explanation:
Szerintem nem teljesen bolond masina.

Attila Hajdu
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 58

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mágneses részecske


Explanation:
.

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mágnes(es) (vas)reszelék


Explanation:
Egy újabb alternatíva. Az indokolja, hogy a mágeseses erőtér szemléltetésének legismertebb módja a vasreszelékkel való megjelenítés.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 87

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mágnesdarab, mágneses betét, mágnestömb (mágnesgomb/gombmágnes?)


Explanation:
Én a rajz alapján úgy vélem, hogy ez egy egyszerű mágnesdarab, melyet a szemüveg foglalatába építettek, és ennek mezeje fejt ki vélt vagy valós fiziológiai hatásokat a szemre.

Én a mágnesdarabot választanám, a mágnestömb szerintem nagyobb mágnest sejtet. A mágneses betét sem az igazi...

Most jutott eszembe a mágnesgomb/gombmágnes megoldás, lehet, hogy ez a legjobb a fentiek közül, lásd pl.
http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=3323



egerhazi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Koszonom szepen mindenkinek. Vegul a gombmagnest hasznaltuk, bar utolag ugy gondolom, hogy siman magnest kellett volna hagynom. Abba aztan mindenik belefert volna.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search