Abdominal flap

Hungarian translation: hasi bőrredő (vastagsága)

07:17 Oct 30, 2011
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Abdominal flap
Kedves Fordítók!

A fenti következő kifejezéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket, mely a következő mondatban található, és egyéb fizikális paraméterek (testsúly, derékkörfogat stb.) mérése mellett kerül megemlítésre:
Measurement of abdominal flap thickness

Segítségeteket előre is köszönöm.
Renáta Stumpf
Hungary
Hungarian translation:hasi bőrredő (vastagsága)
Explanation:
Sőt, látványos eredményt hozhat a szülés utáni hasi bőrredők kisimításában, vagy a ráncos kézfej feszesítésénél is.
Selected response from:

Dora Miklody
Hungary
Grading comment
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1hasi bőrredő (vastagsága)
Dora Miklody
3hasi lebeny
József Lázár


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
abdominal flap
hasi bőrredő (vastagsága)


Explanation:
Sőt, látványos eredményt hozhat a szülés utáni hasi bőrredők kisimításában, vagy a ráncos kézfej feszesítésénél is.

Dora Miklody
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: "A bőrredővastagság szintén objektív vizsgálati módszer az elhízás megítélésére, azonban jellemzően kórházi körülmények között használatos." http://www.pointernet.pds.hu/tini/diet/elhizas/2011012018192...
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
abdominal flap
hasi lebeny


Explanation:
:)

József Lázár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search