ECG (performance and transmission)

Hungarian translation: EKG (vizsgálat és adatszolgáltatás)

08:03 Aug 31, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: ECG (performance and transmission)
Egy klinikai vizsgálat szerződésében szerepel ez a kifejezés, a klinikai vizsgálat során ellátandó feladatok között sorolták fel. A kérdésem az, hogy itt a performance és a transmission mit jelent? Előre is köszönöm!
Krisztina Kotai
Hungary
Hungarian translation:EKG (vizsgálat és adatszolgáltatás)
Explanation:
Ha szerződésben szerepel, akkor ez is lehet.
Selected response from:

Tamás Donát
Hungary
Grading comment
Köszönöm a választ! Elnézést, hogy csak most értékelem a kérdést.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1EKG (vizsgálat és adatszolgáltatás)
Tamás Donát
3EKG (szolgáltatások és adatátvitel)
Sandor HEGYI


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ecg (performance and transmission)
EKG (szolgáltatások és adatátvitel)


Explanation:
...EKG diagnosztikai készülék, számítógéppel összekapcsolva intelligens - diagnosztikai - EKG rendszerként funkcionál. A rendszer szolgáltatásai:
Itt: http://www.cardy.hu/cardymed.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2009-08-31 09:30:29 GMT)
--------------------------------------------------

Ebben a környezetben én ezt alkalmaznám.

Sandor HEGYI
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ecg (performance and transmission)
EKG (vizsgálat és adatszolgáltatás)


Explanation:
Ha szerződésben szerepel, akkor ez is lehet.

Tamás Donát
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a választ! Elnézést, hogy csak most értékelem a kérdést.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman (X)
20 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search