reverse remodeling

Hungarian translation: reverz remodelling

11:30 Jan 6, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / cardialis resynchronjization therapy, clinical trial
English term or phrase: reverse remodeling
Klinikai vizsgálatról van szó, melyben az egyik másodlagos cél a következő: "To compare reverse remodeling of the left ventricle between the study groups as measured by echocardiography". Értem, nagyjából, hogy miről van szó, de esetleg ha valaki tud használatos magyar kifejezést, nagyon megköszönöm. Maradjak a "fordított modellezés"-nél? (Vagy "visszafelé...? mint a MIG akárhányasokkal tették??? Kerestem a NET-en, de sok oldalra azt adta ki a Bitdefenderem, hogy blokkolta...
Dr. Janos Annus
Hungary
Hungarian translation:reverz remodelling
Explanation:
A "remodeling" kifejezést kardiológiában meg kell hagyni, szakkifejezés:
Selected response from:

Krisztina Varga, MD
Hungary
Grading comment
Bár egyszerre kött ugyanaz a javaslat, de megosztani nem lehet. Nahyon köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1reverz remodelling
Krisztina Varga, MD
4 +1reverz remodelling
Balázs Sudár


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reverz remodelling


Explanation:
A "remodeling" kifejezést kardiológiában meg kell hagyni, szakkifejezés:


    Reference: http://kardiologiaonline.hu/cimkek/remodelling/542
Krisztina Varga, MD
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bár egyszerre kött ugyanaz a javaslat, de megosztani nem lehet. Nahyon köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
2 days 1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
reverz remodelling


Explanation:
Pl.:
Bálint O.H., Szili-Török T., Liptai Cs., Csepregi A., Környei L., Ablonczy L., Szatmári A., Temesvári A.:
Strukturális és elektromos reverz remodelling pitvari septumdefektus katéteres zárása után felnőtteknél.
Cardiol. Hung., 36 : 183-188. 2006.


Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
2 days 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search