lead

Hungarian translation: elektróda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lead
Hungarian translation:elektróda
Entered by: Dr. Janos Annus

08:44 Jul 5, 2012
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / Cardiology: defiblillators
English term or phrase: lead
Klinikai vizsgálatról van szó, a címe: XXX Quadripolar Lead Clinical Study. Olyan, a defibrillációhoz a szívbe ültetendő „vezetékről” van szó, amelyik a megfelelő impulzust négy póluson át adja le. Tudom, hogy a „lead” lehet elvezetés és vezeték is, többek között. A kérdésem az, hogy ebben az esetben a “vezeték” helyes-e, vagy van valami más szakkifejezés.
Dr. Janos Annus
Hungary
elektróda
Explanation:
http://www.kardiologia.hu/63-32746.php

lásd az ábrát
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Közben én is átnéztem az itthoni irodalmat és az adott szakmában az elektróda szót használják. Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vezeték
Andras Szekany
4elektróda
Balázs Sudár


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektróda


Explanation:
http://www.kardiologia.hu/63-32746.php

lásd az ábrát

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Közben én is átnéztem az itthoni irodalmat és az adott szakmában az elektróda szót használják. Köszönöm.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vezeték


Explanation:
mármint a kérdésnél

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search