saddle soap

Hungarian translation: nyeregszappan

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:saddle soap
Hungarian translation:nyeregszappan
Entered by: SZM

13:26 Feb 5, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: saddle soap
Never use a car wax or saddle soap on leather surfaces.

A szótár szerint is nyeregszappan, de ez itt nagyon nem tetszik. Ti hogy fordítanátok?
SZM
nyeregszappan
Explanation:
Glicerin tartalmú nyeregszappan a bőr termékek tisztítására.Kiválló alapanyagból készült, kíméletesen tisztít. Védőbevonatot ad a bőrnek. Haszálata után a bőr puha és hajlékony lesz. Használata: Vizes szivaccsal habosítsuk fel a szappant, mossuk le a bőrfelületet, majd a kiöblített szivaccsal töröljük át a bőrt és hagyjuk...
Selected response from:

László Zsák
Grading comment
Akkor csak ez lehet a megoldás, köszönöm a segítséget, a magyarázatot és a megerősítéseket.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3nyeregszappan
László Zsák
5nyeregszappan
Dora Miklody


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
nyeregszappan


Explanation:
Glicerin tartalmú nyeregszappan a bőr termékek tisztítására.Kiválló alapanyagból készült, kíméletesen tisztít. Védőbevonatot ad a bőrnek. Haszálata után a bőr puha és hajlékony lesz. Használata: Vizes szivaccsal habosítsuk fel a szappant, mossuk le a bőrfelületet, majd a kiöblített szivaccsal töröljük át a bőrt és hagyjuk...


    Reference: http://www.arukereso.hu/xCategory~3828&start=840
László Zsák
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Akkor csak ez lehet a megoldás, köszönöm a segítséget, a magyarázatot és a megerősítéseket.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás
6 mins
  -> kösz

agree  juvera: Vagy lanolinos, de így is, úgy is nyeregszappan
17 mins
  -> kösz

agree  Eva Ballentine (X)
1 hr
  -> kösz

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nyeregszappan


Explanation:
CSak megerősítem a többieket. Én gyakran használom, a lovaglás kapcsán ismertem meg és boltban így lehet kapni.
Ajánlom mindenkinek:)

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search