Dark Trip Control

Hungarian translation: sötétítési küszöb(érték) beállítása

09:25 Nov 4, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Dark Trip Control
Az előző kérdésemhez kapcsolódik, egy másik összetevőről van szó.
esaxon33
Hungarian translation:sötétítési küszöb(érték) beállítása
Explanation:
Magyarázat "Sötétítés mértékének beállítása" résznél.
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Köszönöm. A végső választ te adtad meg, de Hajdu Attila hozzászólása is nagy segítség volt, sajnos nem lehet osztani a pontszámokat, remélem ez is lehetővé válik valamikor. Be kellene nyújtanunk egy "petíciót" a Proznak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sötétítési küszöb(érték) beállítása
Attila Széphegyi
4sötét küszöb vezérlő
Attila Hajdu
4sötétítés mértékének beállítása
Attila Széphegyi
4színeltérés kontroll
Dora Miklody


Discussion entries: 2





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dark trip control
színeltérés kontroll


Explanation:
A trip-nek (sima angol nagyszótár) van egy hiba, hibás értelme is. Nem lehet, hogy ezzel a kapcsolóval kell beállítani a színeltérés mértékét, aminek alapján kiválogatja a gép a hibás szemeket? Én a helyedben erre felé indulnék el a "szép" megoldás keresésében. Színeltérés kontroll vagy ilyesmi.

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dark trip control
sötétítés mértékének beállítása


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 48 mins (2005-11-05 07:13:33 GMT)
--------------------------------------------------

Persze nem a rizst sötétíti, hanem az érzékelési határt változtaja a világostól a sötétebb színek fel. Akinek hosszú használhatja a sötétítés beállítása verziót is.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 50 mins (2005-11-05 07:15:31 GMT)
--------------------------------------------------

"színek felé." Lemaradt az é.

Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 334

2 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dark trip control
sötét küszöb vezérlő


Explanation:
A tripet a leírás alapján lehet thresholdként értelmezni. A vezérlővel állítható be a sötét küszöb, amely alapján a rendszer eldönti, hogy mi számít sötétnek.

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 96
Notes to answerer
Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Attila Széphegyi: Legalább beállítást írtál volna.
1 hr
  -> Miért?

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dark trip control
sötétítési küszöb(érték) beállítása


Explanation:
Magyarázat "Sötétítés mértékének beállítása" résznél.

Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 334
Grading comment
Köszönöm. A végső választ te adtad meg, de Hajdu Attila hozzászólása is nagy segítség volt, sajnos nem lehet osztani a pontszámokat, remélem ez is lehetővé válik valamikor. Be kellene nyújtanunk egy "petíciót" a Proznak.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search