Press kit

Hungarian translation: sajtócsomag

11:14 Oct 21, 2008
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Press kit
Press Kit folder to be handed out at trade shows
Maria Dziadzio-Jensen
Hungarian translation:sajtócsomag
Explanation:
Szerintem ezek azok.

http://www.nextiraone.hu/sajtoszoba/sajto_csomag

http://www.interculturaldialogue2008.eu/442.0.html?&L=12&red...

http://www.kurt.hu/sajto
Selected response from:

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4sajtócsomag
Zsuzsa Berenyi
4 +2sajtómappa
Andrea Szabados
4 +1sajtóanyag
Judit Lapikás


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
press kit
sajtócsomag


Explanation:
Szerintem ezek azok.

http://www.nextiraone.hu/sajtoszoba/sajto_csomag

http://www.interculturaldialogue2008.eu/442.0.html?&L=12&red...

http://www.kurt.hu/sajto


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Press_kit
Zsuzsa Berenyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Akos_L
7 mins
  -> (: Köszönöm :)

agree  Gusztáv Jánvári
11 mins
  -> (: Köszönöm :)

agree  Tradeuro Language Services
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Köszönöm.

neutral  Istvan Nagy: nem tartom szerencsésnek ezt a megfogalmazást
8 hrs

neutral  hollowman (X): én sem tartom szerencsésnek ...
19 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
press kit
sajtómappa


Explanation:
Ez gyakrabban használt kifejezés (ld. a google találati arányait is).

Például itt:
http://www.fn.hu/vallalkozas_print/20080604/hogy_szervezzunk...
"sajtómappa: közlemény, CD-n fotók, háttéranyagok"

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
7 hrs

agree  hollowman (X)
18 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
press kit
sajtóanyag


Explanation:
Ez ugyan hétköznapibb kifejezés ugyanarra, de rendezvényeken az újságírók leggyakrabban így teszik fel a kérdést: "Sajtóanyag van"?


Judit Lapikás
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zsuzsa Berenyi: Először nekem is ez ugrott be, de szerintem a sajtóanyag lehet csak 1 cikk is, miközben a csomag vagy mappa egy termék/szolgáltatás bevezetéséhez használt egységet takarja.
22 mins
  -> Teljesen igazad van, attól függ, mennyire hivatalos, vagy épp nem az a szöveg. Én is elsősroban a hétköznapi beszédnél javasolom.

neutral  Andrea Szabados: A sajtóanyag általában csak magát a sajtóközleményt jelenti inkább; a "press kit folder" fogalmát nem adná vissza pontosan (a folderben lehetnek céges prosik, egyéb háttéranyagok, éves jelentés stb.)
4 hrs

agree  Istvan Nagy
6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search