Major account

Hungarian translation: kiemelt ügyfél

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Major account
Hungarian translation:kiemelt ügyfél
Entered by: Jozsef Gal

08:25 May 19, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Management
English term or phrase: Major account
Jobbára csak az angol verziót találom a neten, pontos magyar megfelelője?
Köszönet.
Jozsef Gal
kiemelt ügyfél
Explanation:
a legtöbbször ezt használják
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Nagyon köszönöm mindkettőtöknek a gyors választ, a köv. egyidejű visszajelzés alkalmával Éva viszi el a pontokat....igazán megoldható kéne legyen az osztott pontozás.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kiemelt ügyfél
Csaba Ban
4...
Andras Szekany
4kiemelt ügyfél
Eva Blanar


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
major account
kiemelt ügyfél


Explanation:
a legtöbbször ezt használják

Csaba Ban
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nagyon köszönöm mindkettőtöknek a gyors választ, a köv. egyidejű visszajelzés alkalmával Éva viszi el a pontokat....igazán megoldható kéne legyen az osztott pontozás.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
3 mins

agree  ValtBt
2 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
major account
kiemelt ügyfél


Explanation:
kösz a kontextust :)

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2004-05-19 09:11:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm, kedves vagy, de csak semmi részrehajlás, meg ígéret, mert legközelebb nem merek hozzászólni! Ismerem ezt az érzést, de ha a pontokért csinálnám, az nagyon szomorú lenne... Jó munkát!

Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 15

3 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
major account
...


Explanation:
a "kiemelt ügyfél" a key account
quasi
szóval a "major" account nem az őrnagyi számla, hanem pl. "nagyobb" ügyfél/ek
de, hogy ki tartozik ide, az bizony erősen individuális

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search