ring fence

Hungarian translation: elkülönít és biztosít valamit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ring fence
Hungarian translation:elkülönít és biztosít valamit
Entered by: juvera

20:52 Jul 28, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: ring fence
Az alábbi mondatban érvényes jelentését keresném:
"To reinfoce its core values, the company has innovative pay schemes that "ring fence" rewards".

Milyen módon jutalmaz ez a fizetési rendszer? (amúgy kicsit sutának is tűnik a mondat vége)
Köszi előre is!
Andrea Szabados
elkülöníti és biztosítja/garantálja a jutalomra szánt összeget
Explanation:
Milyen módon jutalmaz? Úgy, hogy fizet.
Nem a fizetési rendszer jutalmaz, hanem a rendszer különválasztja a jutalomra szánt összeget, biztosítja, hogy azt nem lehet más célokra felhasználni, és garantálja a jutalmat.

Itt egy példa, ahol magát a jutalmat "teszik félre" egy bizonyos célra:
The arrangement provides considerable incentive to partner organisations to ensure delivery of their role/s in relevant projects. There is also an understanding that partner organisations may ring fence the reward they receive to contribute to future partnership work.
www.odpm.gov.uk/stellent/groups/odpm_localgov/ documents/page/odpm_locgov_030305-05.hcsp
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2elkülöníti és biztosítja/garantálja a jutalomra szánt összeget
juvera
3célprémium
denny (X)


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
elkülöníti és biztosítja/garantálja a jutalomra szánt összeget


Explanation:
Milyen módon jutalmaz? Úgy, hogy fizet.
Nem a fizetési rendszer jutalmaz, hanem a rendszer különválasztja a jutalomra szánt összeget, biztosítja, hogy azt nem lehet más célokra felhasználni, és garantálja a jutalmat.

Itt egy példa, ahol magát a jutalmat "teszik félre" egy bizonyos célra:
The arrangement provides considerable incentive to partner organisations to ensure delivery of their role/s in relevant projects. There is also an understanding that partner organisations may ring fence the reward they receive to contribute to future partnership work.
www.odpm.gov.uk/stellent/groups/odpm_localgov/ documents/page/odpm_locgov_030305-05.hcsp

juvera
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: kikülöníti - ez egy olyan elkülönítés, amihez már nem szabad hozzányúlni :)
19 mins
  -> Kösz.

agree  Elizabeth Rudin
10 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
célprémium


Explanation:
Juverával egyetértve

denny (X)
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search