Copper amino acid chelate

Hungarian translation: hidratált réz-aminosav-kelát

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Copper amino acid chelate
Hungarian translation:hidratált réz-aminosav-kelát
Entered by: JANOS SAMU

08:05 May 17, 2016
English to Hungarian translations [PRO]
Science - Livestock / Animal Husbandry / pet food
English term or phrase: Copper amino acid chelate
Egy kutyatáp adalékanyagainak felsorolásában szerepel. Több megoldást is talátam a fordításra (aminosav hidratált rézkelátja, aminosav rézkelát hidrát, stb.), de nem tudom melyik lenne a legjobb, valamint a kifejezés helyesírása is érdekelne, mert láttam 2 kötőjeles (aminosav-réz-kelát), 1 kötőjeles (aminosav réz-kelát) és kötőjel nélküli változatot is.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Kocsis Marta
Hungary
hidratált réz-aminosav-kelát
Explanation:
Az alábbi referenciában rossz helyesírással írták
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm szépen még egyszer!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2hidratált réz-aminosav-kelát
JANOS SAMU
5 +1réz-aminosav-kelát
László Zsák


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
copper amino acid chelate
hidratált réz-aminosav-kelát


Explanation:
Az alábbi referenciában rossz helyesírással írták


    Reference: http://www.apoteka.hu/Haj-bor-korom/Kapszulak-tablettak-gele...
JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen még egyszer!
Notes to answerer
Asker: Elnézést, sajnos ahydrated szót kihagytam a kérdésemből, de Ön szerencsére beleírta a válaszba. Köszönöm szépen!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2
14 mins
  -> Köszönöm

agree  Erzsébet Czopyk
13 hrs
  -> Köszönöm

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
copper amino acid chelate
réz-aminosav-kelát


Explanation:
van ez minden más fémmel is :)


    Reference: http://www.nowplaza.hu/now_full_spectrum_minerals_100db_100
László Zsák
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen a választ. Sajnos a kérdésemet pontatlanul tettem fel, ezért elnézést kérek. A "hydrated" szó kimaradt a kérdésemből. Tehát valójában a kérdésem "Copper amino acid chelate, hydrated" lett volna. Köszönöm szépen a válaszát. Őszintén szólva nem tudom mit tegyek, mert ugyanazt a választ adták mindketten, csak Samu János a hidratált szót is beleírta a válaszba, ahogy a kérdésemet fel szerettem volna tenni. Még egyszer elnézést a hibásan feltett kérdésért!

Asker: Köszönöm szépen a válaszát! A válaszért járó pontot végül Samu Jánosnak adtam, mert az ő válaszában a hidratált is benne volt, igaz, mint ahogy azt már írtam Önnek, én azt sajnos a kérdésként feltett kifejezésből kifelejtettem. Elnézést kérek még egyszer a figyelmetlenségemért.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi
3 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search