enrollment tree

Hungarian translation: beléptetési fadiagram

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:enrollment tree
Hungarian translation:beléptetési fadiagram
Entered by: Zsofi Havellant

09:57 Sep 27, 2012
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Law (general) / MLM marketing
English term or phrase: enrollment tree
I am working on the localization of an MLM markeing website. Enrollment tree is something like a family tree containing the peoples one enrolled into the business.
What would the correct term be in Hungarian?

Thanks in advance:

Zsofi
Zsofi Havellant
beléptetési fadiagram
Explanation:
Az MLM-ben ezt így hívják.

http://themaxsite.com/images/map2.gif

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2012-09-29 09:18:45 GMT)
--------------------------------------------------

A szponzori vonal a hierarchiát mutatja, az enrollment tree pedig 1 személy által beléptetett embereket. Sokszor personal jelzővel illetik (personal entrollment tree), a másik neve unilevel tree.

http://www.sundancefoodpantry.com/sundanceglobal/page33/page...

For all purposes of the Earning Plan, Preferred Customers and their purchases function as an extension of you and your purchases in the Enrollment (Uni-level) Tree.

http://ogglobalteam.com/static/download/og-compensation-plan...

Unilevel Tree
The people you enroll. The people they enroll, etc. (REGARDLESS WHERE THEY ARE PLACES.
Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
A beléptetési fadiagrammot találtam megfelelőnek a szöveg pontos visszaadása szempontjából.
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2beléptetési fadiagram
Katalin Szilárd
5 +2szponzori vonal
László Radácsy


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
szponzori vonal


Explanation:
Az ember meghív ismerősöket a hálózatba, akiket aztán "szponzorál", azaz betanítja az üzletre, megismerteti velük a termékeket stb. Így épül a szponzori vonal. A "alsó vonal" azokat tartalmazza, akiket az illető szponzorál vagy azoknak a szponzoráltjai, a "felső vonal " pedig az illető szponzora és még feljebb. A hálózat szponzori vonalakba szerveződik, de minden egyénnek csak a saját vonalán belüliekkel van üzleti kapcsolata.

Example sentence(s):
  • a közvetítő kereskedők helyét a <b>szponzori</b> (felső) <b>vonal</b> tagjai töltik be
  • A <b>szponzori vonal</b> \

    Reference: http://karriertipp.hu/MLM-tevhitek/mlmtevhitek-12-jsb.htm
László Radácsy
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2
18 hrs

agree  Ildiko Santana: Szerintem is jobb értelem szerint fordítani. Ez a beléptetett (enrolled) tagokból felépülő szintek, generációk és csoportok ábrája, vagyis szponzori vonalAK, szponzori hálózat. http://www.siselinternational.com/cms/ROOT/cms-complan/ComPl...
1 day 16 hrs

neutral  Katalin Szilárd: Ez angolul a sponsorship line, és teljesen más jelentéssel bír, mint az enrollment tree. A szponzori vonal a hierarchiát mutatja az enrollment tree pedig 1 személy által beléptetett embereket. Sokszor personal jelzővel illetik, másik neve unilevel tree.
1 day 22 hrs

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
beléptetési fadiagram


Explanation:
Az MLM-ben ezt így hívják.

http://themaxsite.com/images/map2.gif

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2012-09-29 09:18:45 GMT)
--------------------------------------------------

A szponzori vonal a hierarchiát mutatja, az enrollment tree pedig 1 személy által beléptetett embereket. Sokszor personal jelzővel illetik (personal entrollment tree), a másik neve unilevel tree.

http://www.sundancefoodpantry.com/sundanceglobal/page33/page...

For all purposes of the Earning Plan, Preferred Customers and their purchases function as an extension of you and your purchases in the Enrollment (Uni-level) Tree.

http://ogglobalteam.com/static/download/og-compensation-plan...

Unilevel Tree
The people you enroll. The people they enroll, etc. (REGARDLESS WHERE THEY ARE PLACES.


Katalin Szilárd
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 289
Grading comment
A beléptetési fadiagrammot találtam megfelelőnek a szöveg pontos visszaadása szempontjából.
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Judit Babcsányi
9 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Balázs Sudár
2 days 1 hr
  -> Köszönöm!

neutral  hollowman2: Ez tükörfordítás és nem sokkal több, mint kézzelfogható értelmetlenség. (Mellesleg, példát sem találsz rá.) - A "szponzori vonal" maximálisan kifejezi és visszaadja eredeti jelentéstartalmat.
2 days 19 hrs
  -> Nem sima tükörfordítás/így használják/értelme is van. Az enrollment treenek nem lehet a szponzori vonal a fordítása. A szponzori vonal a teljes hierarchiát (teljesítmények) mutatja, az enrollment tree 1 személy által beléptetett tagokat hierarchia nélkül.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search