pre-screening self-declaration

Hungarian translation: Biztonsági nyilatkozat

13:07 Jun 30, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources
English term or phrase: pre-screening self-declaration
egy olyan nyilatkozat, amelyet a biztonsági átvilágításra kötelezett alkalmazottaknak kell aláírniuk még az átvilágítás megkezdése előtt.
azt hiszem, a magyarban többféle kifejezést használnak (beleegyező nyilatkozat, hozzájárulás meg ilyenek), de nem igazán ismerem ezt a területet, a szavankénti fordítás meg furcsán hangzana.
Eva Blanar
Hungarian translation:Biztonsági nyilatkozat
Explanation:
A Biztonsági kérdőív végén található a Biztonsági nyilatkozat. Szerintem az utóbbiról lehet szó.
http://gondola.hu/cikkek/13023

--------------------------------------------------
Note added at 2 nap21 óra (2009-07-03 11:00:34 GMT)
--------------------------------------------------

Példa a fenti linkből:

" BIZTONSÁGI NYILATKOZAT

Kijelentem, hogy az általam közölt adatok a valóságnak megfelelnek.
Hozzájárulok ahhoz, hogy a nemzetbiztonsági szolgálatok a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvényben meghatározott biztonsági ellenőrzés keretében személyemet érintően adatokat gyűjtsenek.
Tudomásul veszem, hogy amennyiben a szükséges adatok más módon nem szerezhetők be, a nemzetbiztonsági szolgálatok személyemet érintően titkos információgyűjtést is folytathatnak.
Tudomásul veszem, hogy a nemzetbiztonsági szolgálatok a ki nem töltött kérdések tekintetében is elvégzik a szükséges biztonsági ellenőrzéseket.
A kérdőívet annak tudatában töltöttem ki, hogy a kérdésekre adott válaszokkal magamat vagy hozzátartozómat nem vagyok köteles bűncselekmény elkövetésével vádolni.
Budapest, 19......

…………………………..
aláírás, cím

Házastárs, élettárs, közös háztartásban élő felnőtt korú hozzátartozó nyilatkozata

Tájékoztattak arról, hogy házastársam, élettársam, hozzátartozóm biztonsági ellenőrzése személyemet is érintheti, ennek keretén belül, ha a szükséges adatok más módon nem szerezhetők be, a nemzetbiztonsági szolgálatok titkos információgyűjtést is folytathatnak.
Budapest, 19......

…………………………..
aláírás, cím "
Selected response from:

István Hirsch
Grading comment
köszönöm, ezt használtam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1bevizsgálási adatlap
Sandor HEGYI
4Biztonsági nyilatkozat
István Hirsch
4ld. lent
hollowman (X)


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bevizsgálási adatlap


Explanation:
Ez egy, az átvilágítandó/bevizsgálandó alkalmazott által kitöltött kérdőív. A kérdések az alkalmazott életét érintő legkülönfélébb területekre irányulnak. Az adatlap végén van egy beleegyező nyilatkozat is, mellyel kinyilvánítja azt, hogy a vizsgálatba beleegyezik.
Mivel nem ismerem a konkrét adatlapot lehet esetleg: "bevizsgálási adatlap (előzetes bevizsgáláshoz/átvilágításhoz)"

--------------------------------------------------
Note added at 4 óra (2009-06-30 17:36:39 GMT)
--------------------------------------------------

A vizsgálat megkezdésekor (előzetes vizsgálat) az adatlapon megadott adatokat vizsgálják.

--------------------------------------------------
Note added at 6 óra (2009-06-30 19:23:21 GMT)
--------------------------------------------------

Van bővebb szövegkörnyezet Éva?

Sandor HEGYI
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fenyoz: Az egész adatlapot, az abban tett nyilatkozatokat kell, hogy jelentse, ezért eddig ez a legjobb megoldás. (Esetleg Hollowman biztonsági kérdőíve lehetne még, de nem írta meg javaslatként...)
270 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ld. lent


Explanation:
Biztonsági kérdőívek nemzetbiztonsági ellenőrzéshez

"A" típusú biztonsági kérdőív nemzetbiztonsági ellenőrzéshez

"B" típusú biztonsági kérdőív nemzetbiztonsági ellenőrzéshez

"C" típusú biztonsági kérdőív nemzetbiztonsági ellenőrzéshez

http://www.nemzetbiztonsag.hu/kerdoiv.php



hollowman (X)
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Biztonsági nyilatkozat


Explanation:
A Biztonsági kérdőív végén található a Biztonsági nyilatkozat. Szerintem az utóbbiról lehet szó.
http://gondola.hu/cikkek/13023

--------------------------------------------------
Note added at 2 nap21 óra (2009-07-03 11:00:34 GMT)
--------------------------------------------------

Példa a fenti linkből:

" BIZTONSÁGI NYILATKOZAT

Kijelentem, hogy az általam közölt adatok a valóságnak megfelelnek.
Hozzájárulok ahhoz, hogy a nemzetbiztonsági szolgálatok a nemzetbiztonsági szolgálatokról szóló 1995. évi CXXV. törvényben meghatározott biztonsági ellenőrzés keretében személyemet érintően adatokat gyűjtsenek.
Tudomásul veszem, hogy amennyiben a szükséges adatok más módon nem szerezhetők be, a nemzetbiztonsági szolgálatok személyemet érintően titkos információgyűjtést is folytathatnak.
Tudomásul veszem, hogy a nemzetbiztonsági szolgálatok a ki nem töltött kérdések tekintetében is elvégzik a szükséges biztonsági ellenőrzéseket.
A kérdőívet annak tudatában töltöttem ki, hogy a kérdésekre adott válaszokkal magamat vagy hozzátartozómat nem vagyok köteles bűncselekmény elkövetésével vádolni.
Budapest, 19......

…………………………..
aláírás, cím

Házastárs, élettárs, közös háztartásban élő felnőtt korú hozzátartozó nyilatkozata

Tájékoztattak arról, hogy házastársam, élettársam, hozzátartozóm biztonsági ellenőrzése személyemet is érintheti, ennek keretén belül, ha a szükséges adatok más módon nem szerezhetők be, a nemzetbiztonsági szolgálatok titkos információgyűjtést is folytathatnak.
Budapest, 19......

…………………………..
aláírás, cím "

István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 10
Grading comment
köszönöm, ezt használtam!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search