half-shell

Hungarian translation: főtengely (v. hajtókar) csapágycsésze

07:20 Mar 27, 2017
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Automated cutting
English term or phrase: half-shell
Remove the half-shell from the long crankshaft.
Imola Ercse
Romania
Hungarian translation:főtengely (v. hajtókar) csapágycsésze
Explanation:
Nem hiszem, hogy különösebb magyarázatra szorul, ha már valaki szerelt motort.
Selected response from:

Tony Sarok
Hungary
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3főtengely (v. hajtókar) csapágycsésze
Tony Sarok
3 +1félhéj (szerkezetű ház/burkolat)
Sandor HEGYI


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
félhéj (szerkezetű ház/burkolat)


Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 17 perc (2017-03-27 07:37:50 GMT)
--------------------------------------------------

Nem pontosan a kérdésre vonatkozóan: "Az A-oszlopot szintén kettő darab nagyméretű, a küszöböket és a tetőkeretet átfogó félhéj-öntvényből állítják össze. Az alagutas szerkezeti felépítés mellett éppen ez a két extrudált profil teszi lehetővé a karosszéria nagyfokú hajlítómerevségét."
Itt: http://cdn.h3online.com/www/porsche/webroot/upload/mediaStor...

Sandor HEGYI
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2
2 mins
  -> Köszönöm!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
főtengely (v. hajtókar) csapágycsésze


Explanation:
Nem hiszem, hogy különösebb magyarázatra szorul, ha már valaki szerelt motort.

Tony Sarok
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: az osztott csapágycsésze fele
2 hrs
  -> Az... Köszönöm szépen

agree  Istvan Nagy
22 hrs
  -> Köszönöm szépen!

agree  Iosif JUHASZ
17 days
  -> Köszönöm Iosif!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search