hooklift system

Hungarian translation: emelőhorgos (rakodórendszer)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hooklift system
Hungarian translation:emelőhorgos (rakodórendszer)
Entered by: Potke

18:43 Jan 27, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / trucks
English term or phrase: hooklift system
Konténereket, egyéb tartályokat "mozgató", teherautóra szerelt rendszerek.

Példa képekben:
http://www.akura.co.za/products/rollons.htm

Én billentőszerkezetnek fordítanám, de ki szeretném kérni véleményüket.
Potke
Hungary
emelőhorgos (rakodórendszer)
Explanation:
A hidraulikusan működtetett horgos emelőszerkezet talajszintről emeli fel a görgős konténereket.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3emelőhorgos (rakodórendszer)
Balázs Sudár
4horgos (ön)rakodó (rendszer)
Péter Kaczvinszky
4görgős emelőrendszer
Katalin Szilárd
3horgos emelő (rendszer)
Zsuzsa Berenyi
Summary of reference entries provided
"Emelőhorgos alvázak, gördülő konténerekkel"
hollowman2

  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
görgős emelőrendszer


Explanation:
Én így fordítanám.

Katalin Szilárd
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 38

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
horgos (ön)rakodó (rendszer)


Explanation:
Szerintem ez lehet.

Example sentence(s):
  • Többféle felépítménnyel, hogy ne legyen unalmas: darus, platós, valamint egy cserefelépítményes horgos rakodó

    Reference: http://autoline-eu.hu/sf/teherauto-horgos-rakodo-KAMAZ-53229...
    Reference: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/manteszt/
Péter Kaczvinszky
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
emelőhorgos (rakodórendszer)


Explanation:
A hidraulikusan működtetett horgos emelőszerkezet talajszintről emeli fel a görgős konténereket.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
11 hrs

agree  hollowman2: emelőhorgos rendszer (hidraulikus rakodórendszer) // Ld.: "Emelőhorgos alvázak, gördülő konténerekkel" http://old.agrarunio.hu/index.php?page=news_more&id=419
1 day 12 hrs

agree  Tradeuro Language Services
4 days




Reference comments


1 day 13 hrs
Reference: "Emelőhorgos alvázak, gördülő konténerekkel"

Reference information:
Ld.:
"Az emelőhorgos rendszer 3 pozícióban működik: először hátranyúlás és a horog „beakasztása” a teknős konténerbe (emelési pozíció); másodszor a konténerteknő felemelése; a váz hátulján elhelyezett görgősegységen keresztül a vázra emelése; a rakomány szállítása (függőleges emelőhorog állásnál); a rakomány emelése (billentése), a konténer ürítése."

http://old.agrarunio.hu/index.php?page=news_more&id=419

hollowman2
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search