field case

Hungarian translation: kültéri tokozás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:field case
Hungarian translation:kültéri tokozás
Entered by: Balázs Sudár

19:49 Nov 27, 2011
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / nyomástávadó
English term or phrase: field case
Pressure transmitter (intrinsically safe), field case version. Az a tippem, hogy speciális tokozást kap, de talán létezik egyszerűbb megfogalmazás is. Köszönöm az ötleteket.
Balázs Sudár
Hungary
kültéri tokozás
Explanation:
Jó irányban gondolkozol, kültéri tokozásnak hívják:
Ez például egy ultrahangos szintkapcsoló:
http://www.siemens.hu/download/2/Sitrans_pointek_uls200_inst...
Ez hangszóró:
http://dev.proci.hu/hu/product/details/id/115618
http://www.procontrol.hu/gyartasfejlesztes/termekeink/IPSpea...
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4kültéri tokozás
Katalin Horváth McClure
4ellenálló burkolat
Attila Bielik
3terepi
Zoltán Ficsor


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ellenálló burkolat


Explanation:
v. kültéri...


Szerintem is az a lényeg amire gondolsz...

Attila Bielik
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 31

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
terepi


Explanation:
Ha esetleg a Turris Babeles szövegen dolgozol ott egész végig terepinek fordították a field-et. Elég hülyén hangzik, de én is végig úgy hagytam.

Zoltán Ficsor
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
kültéri tokozás


Explanation:
Jó irányban gondolkozol, kültéri tokozásnak hívják:
Ez például egy ultrahangos szintkapcsoló:
http://www.siemens.hu/download/2/Sitrans_pointek_uls200_inst...
Ez hangszóró:
http://dev.proci.hu/hu/product/details/id/115618
http://www.procontrol.hu/gyartasfejlesztes/termekeink/IPSpea...

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 71
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi
37 mins

agree  Attila Bielik: egyről beszélünk
1 hr

agree  hollowman2
8 hrs

disagree  Zoltán Ficsor: itt szerintem a case nem a tokozásra, hanem az esetre utal
21 hrs
  -> Biztos, hogy nem. Az ilyen és hasonló érzékelőket, jeladókat, távadókat általában kétféle tokozással gyártják, a kültéri drágább. Az IP szabvány kódjaival szokták jelezni, hogy milyen védelmet nyújt a tokozás. http://en.wikipedia.org/wiki/IP_Code

agree  Tradeuro Language Services
1 day 23 hrs

agree  Iosif JUHASZ
2 days 21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search