Product Archive

Hungarian translation: termékarchívum

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Product Archive
Hungarian translation:termékarchívum
Entered by: Sandor HEGYI

16:59 Feb 4, 2011
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Szórakoztatóelektronika
English term or phrase: Product Archive
Ehhez szeretnék segítséget kérni!
Egy webáruház honlapjának termékkategóriái között szerepel ez a kifejezés. Tanácstalan vagyok a meghatározásában. Amire eddig gondoltam: használt termékek, régi termékek. Előre is köszönöm a javaslatokat.
A szövegkörnyezet:

"Audio (0)

CD & MP3 Players (0)
Dual CD-Players (7)
Single CD-Players (13)
MP3 Player (6)
MIDI Controller (4)
PC and Accessories (8)
Mixer (19)
PA Mixer (5)
Turntables (6)
Amplifier (13)
Speaker (0)
Speaker active (16)
Speaker passive (8)
Subwoofer (4)
Headphones (6)
Microphones (8)
EQ & Crossover (3)
Accesories Audio (43)
Discontinued Audio (7)
Product Archive Audio (20)

Lights (0)"
Sandor HEGYI
Hungary
termékarchívum
Explanation:
Nem hiszem, hogy ne lehetne szó szerint visszaadni. Ld.

"Termékarchívum:
Ezen az oldalon megtalálható minden olyan termék, amelynek megszűnt a gyártása és korábban webáruházunkban, vagy üzleteinkben meg lehetett vásárolni." (Thule)

"Termékarchívum:
Ebben a részben régebbi és már megszűnt Toshiba tárolótermékekre vonatkozóan talál hasznos és fontos információkat. Részletes támogatási dokumentációkat, illetve CD-ROM-, DVD- és merevlemez-meghajtók illesztőprogramjait és műszaki specifikációit találja meg itt." (Toshiba)

Egyes cégek külön írják, "termék archívum", lásd pl. Lenovo, Sharp, Logic Gear, stb... weboldalait.
Selected response from:

Ildiko Santana
United States
Grading comment
Köszönöm Ildikó!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8termékarchívum
Ildiko Santana
4 +2kifutott termék
János Untener


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
product archive
kifutott termék


Explanation:
http://www.olympus.hu/consumer/dslr_17720.htm

pl itt is úgy fordították

János Untener
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Köszönöm János!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  József Lázár
3 hrs

neutral  Gusztáv Jánvári: nekem is ez tetszik a legjobban, de attól tartok, merevebbnek kell lenni a fordítónak, nehogy beleszaladjon olyan szituba pl. hogy egy okostojás lektor azt mondja, ez márpedig csak termékarchívum lehet
3 hrs

agree  Katalin Szilárd: Magyarul logikailag ennek van értelme.
16 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
product archive
termékarchívum


Explanation:
Nem hiszem, hogy ne lehetne szó szerint visszaadni. Ld.

"Termékarchívum:
Ezen az oldalon megtalálható minden olyan termék, amelynek megszűnt a gyártása és korábban webáruházunkban, vagy üzleteinkben meg lehetett vásárolni." (Thule)

"Termékarchívum:
Ebben a részben régebbi és már megszűnt Toshiba tárolótermékekre vonatkozóan talál hasznos és fontos információkat. Részletes támogatási dokumentációkat, illetve CD-ROM-, DVD- és merevlemez-meghajtók illesztőprogramjait és műszaki specifikációit találja meg itt." (Toshiba)

Egyes cégek külön írják, "termék archívum", lásd pl. Lenovo, Sharp, Logic Gear, stb... weboldalait.

Ildiko Santana
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Köszönöm Ildikó!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Széphegyi: Pl. az új termékeket lehet a régiekhez hasonlítani.
41 mins
  -> Köszönöm

agree  Andras Szekany: nem igen használjuk ma már (inkább csak itt-ott) az ..um végét
2 hrs
  -> Köszönöm. A szótárakban így szerepel: "archívum". Tudomásom szerint az "archívum" főnév, az "archív" pedig melléknév (az "archivált" rövid alakja). Pl. "különböző adathordozókon tárolt archív anyagok ... Az archívum alapértelmezésben tehát..."

agree  Gusztáv Jánvári
3 hrs
  -> Köszönöm

agree  Klára Kalamár: termékarchívum - így, egybeírva (szeintem...)
3 hrs
  -> Köszönöm (szerintem is)

agree  Judith Kiraly
3 hrs
  -> Köszönöm

agree  Kata Koncz
1 day 53 mins
  -> Köszönöm

agree  Iosif JUHASZ
2 days 3 hrs
  -> Köszönöm

neutral  Zoltán Medgyesi: Valakinek valahol fingja se volt arról, hogy egybe kell írni ezt a kifejezést. Itt pedig beidézed a különírt alakot, mint lehetséges referenciát. Hát gratulálok.
4 days

agree  Tradeuro Language Services
8 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search