AO

Hungarian translation: analóg kimenet (Analog Output)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:AO
Hungarian translation:analóg kimenet (Analog Output)
Entered by: Katalin Horváth McClure

17:57 Aug 16, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / akkumulátor egyenirányító
English term or phrase: AO
Disconnect the battery (NH-power circuit breaker).
The voltage might be increased respectively decreased by means of the U-controller on control board AO.
The switching points should be maintained +- 1% according to the data sheet.
Re-adjust the U-controller on control board AO to the correct charging voltage value after the check is completed.
Nem ismerem ezt a rövidítést. Köszönöm a segítséget!
Balázs Sudár
Hungary
Analog Output
Explanation:
Csak tipp. A kártya egyik kimenetére gondolnak? Nekem zavaros a szöveg itt-ott: "might be increased respectively decreased"??
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1Automatic Output
Sandor HEGYI
2 +1Analog Output
Katalin Horváth McClure
Summary of reference entries provided
OpAmp
egerhazi
Ez első körben általában segít
Zsuzsa Berenyi

  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ao
Analog Output


Explanation:
Csak tipp. A kártya egyik kimenetére gondolnak? Nekem zavaros a szöveg itt-ott: "might be increased respectively decreased"??

Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 476
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Szabo (X)
48 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ao
Automatic Output


Explanation:
Lehet esetleg ez is.
A SZTAKI rövidítés-keresőben leltem rá a következőre:
AOC Automatic Output Control (Controller) - Automatikus kimenetvezérlés (kimenetvezérlő)/szabályozás (szabályozó)
Itt: http://szotar.sztaki.hu/rovidites/

Sandor HEGYI
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Szabo (X)
47 days




Reference comments


9 mins peer agreement (net): +1
Reference: OpAmp

Reference information:
Pusztán asszociációs játék keretében ez jutott róla eszembe: http://en.wikipedia.org/wiki/Operational_amplifier

A műveleti erősítő rövidítése gyakran OA, és a szöveg jellegéből adódóan nem lepődnék meg egy OA - AO áthalláson.

Mindazonáltal hangsúlyoznám, hogy ez nem megoldási javaslat, csak az a bizonyos "hátha segít elindulni" kategória. Különösen azért, mert az OpAmp-ot nem igazán szokták önmagában birizgálni. Az "A" viszont gyanús, hogy valamilyen amplifier lesz.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2009-08-16 18:14:24 GMT)
--------------------------------------------------

Kati válasza nyomán akár Amplifier Output is lehet, nem? Annak még értelme is lenne.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-08-16 18:17:28 GMT)
--------------------------------------------------

Más: mindig gyenge voltam elektronikából, de az akkumulátort miért is kell egyenirányítani? Emlékeim szerint az nem képes váltakozó feszültséget szolgáltatni...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-08-16 19:54:13 GMT)
--------------------------------------------------

Ok, és kitartást hozzá!

egerhazi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Note to reference poster
Asker: Klímaberendezés egyenirányítója, de előzőleg az akkumulátor adatlapját fordítottam, és agyatlanul begépelte a kezem.

Asker: Valószínűleg az akkumulátortöltő modulról van szó, de nagyon össze-vissza ez az anyag.


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Peter Szabo (X)
48 days

13 hrs peer agreement (net): +1
Reference: Ez első körben általában segít

Reference information:
Amennyiben rövidítéssel kapcsolatos kérdés merül fel, én mindig ezt használom:
http://www.acronymfinder.com/

Nagyon praktikus, mert témakörök alapján is meg lehet nézni, hogy az adott rövidítés mit takar és általában szerepel közte a megoldás is. Az adott esetben: http://www.acronymfinder.com/Science-and-Medicine/AO.html
Persze akkor még ott a második kör, az értelmezés...


    Reference: http://www.acronymfinder.com/
Zsuzsa Berenyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Peter Szabo (X)
47 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search