Bachelor of Music

Hungarian translation: ld. lent

07:32 Oct 29, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - Education / Pedagogy
English term or phrase: Bachelor of Music
A kifejezés szövegkörnyezete: Felvételi igazolás, melyben felsorolják a felvett személy és a képzés adatait. Egy kicsit zavaró, hogy mind a képzés nevére, mind a szakirányra a "Bachelor of Music" kifejezést használja. Hozzá kel tennem, hogy egy holland művészeti iskola (felsőoktatás) által kiadott dokumentumról van szó.
A "Bachelor of Art", egyetem esetén alapképzésre (Bologna), vagy főiskolai képzésre utal, de a "Music"-kal egy kicsit elbizonytalanított, így gondoltam megkérdezem véleményüket.
Potke
Hungary
Hungarian translation:ld. lent
Explanation:
Főiskolai vagy egyetemi szintű zeneművészeti alapképzés (BA). Általában a szakiránnyal együtt használják. "Szakirány (BA)"
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ld. lent
Balázs Sudár
5zenemüvészeti egyetemi-főiskolai végzettség
judikabi


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bachelor of music
ld. lent


Explanation:
Főiskolai vagy egyetemi szintű zeneművészeti alapképzés (BA). Általában a szakiránnyal együtt használják. "Szakirány (BA)"

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Noémi Ilona Tóth
13 mins

agree  valderby: Nem tudom, hol tudok megjegyzést fűzni a kérdező által írottakhoz, így itt teszem meg: végtelenül kínosnak és sajnálatosnak tartom, ha valaki, főleg egy fordító, a "kell" szót egy "l"-lel írja. Bocsánat, de nem tudom szó nélkül hagyni, annyira bosszantó.
8 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day 11 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bachelor of music
zenemüvészeti egyetemi-főiskolai végzettség


Explanation:
Most hogy Magyarországon is Zene Egyetemmé vált a Zeneakadémia most egyszerübb lett a forditás is. a szövegtől függ hogy hogy forditjuk,
lehet müvész "B. of Music in peformance of in any instrument or voice"
lehet zenetanár "B. of Music" vagy "B. of Music in Education". Ez nem számit még tudományos fokozatnak ugyan ugy mondhatjuk "he/she has a Degree in majoring Music."

Én is ez vagyok.


judikabi
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Balázs Sudár: Az MA is egyetemi végzettség
30 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search