defects liability period

Hungarian translation: hiánypótlási időszak, időtartam

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:defects liability period
Hungarian translation:hiánypótlási időszak, időtartam
Entered by: Andras Szekany

07:47 Feb 16, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / kivitelezési szerződés
English term or phrase: defects liability period
Egy kivitelezési szerződésben szerepel, a defects liability certificate kifejezéssel összefüggésben (külön kérdés)

A pontos építőipari vonatkozású meghatározásra lenne szükségem.

Mindkettőre részletes meghatározások itt (FIDIC Forms of Contract, 1992 Red Book)

http://books.google.hu/books?id=L4xh2KAIORoC&pg=PA381&lpg=PA...
anyone
Hungary
hiánypótlási időszak, időtartam
Explanation:
a hiánypótlási jegyzőkönyvben (ld. ott) felsoroltak kijavítására / pótlására megszabott időtartam.
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm. Azt ugyan nem tudtam megállapítani, hogy a FIDIC norma szerint készülő szerződésekben valóban így hívják-e, pontosabban a minta fordításában ez szerepel-e (az e szerint készülő konkrét szerződésekben nem találkoztam ezzel), ettől függetlenül valószínűleg helytálló.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4hiánypótlási időszak, időtartam
Andras Szekany
4Garanciális időszak
Karmano


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Garanciális időszak


Explanation:
Sajnos a FIDIC magyar fordítása most nincs kéznél (más városban tartom,mint ahol mostvagyok), így nem tudom, hogy Garanciális avagy Szavatossági Időszak volt-e.

Karmano
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
hiánypótlási időszak, időtartam


Explanation:
a hiánypótlási jegyzőkönyvben (ld. ott) felsoroltak kijavítására / pótlására megszabott időtartam.

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 85
Grading comment
Köszönöm. Azt ugyan nem tudtam megállapítani, hogy a FIDIC norma szerint készülő szerződésekben valóban így hívják-e, pontosabban a minta fordításában ez szerepel-e (az e szerint készülő konkrét szerződésekben nem találkoztam ezzel), ettől függetlenül valószínűleg helytálló.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: hiánypótlási időszak
7 hrs

agree  hollowman2: hiánypótlási időszak
11 hrs

agree  Erzsébet Czopyk: hiánypótlási időszak
12 hrs

agree  Tradeuro Language Services
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search