desorption

Hungarian translation: deszorpció

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:desorption
Hungarian translation:deszorpció
Entered by: Timea Blankenship

05:00 Jan 14, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Chemistry; Chem Sci/Eng / toxigológia
English term or phrase: desorption
Angolul értem, magyarul mégsem találom rá a helyes szót. Ha segít, itt a teljes mondat: In addition it has been demonstrated that the livers of yellow-fin tuna and albacore produce methyl mercury results in its desorption at relatively high rates thus little methyl mercury is found in sediments.
Timea Blankenship
United States
deszorpció
Explanation:
Nem hiszem, hogy itt más lenne, mint minden egyéb esetben.
A bizonytalanságot az okozza, hogy az idézett mondat nekem értelmetlennek tűnik.
Selected response from:

denny (X)
Grading comment
Köszönöm! Gondoltam van rá egyszerűbb szó de ez igy akkor tökéletes. Köszönöm mindenkinek!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3deszorpció
denny (X)
4deszorpció
Dora Miklody


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
deszorpció


Explanation:
Nem hiszem, hogy itt más lenne, mint minden egyéb esetben.
A bizonytalanságot az okozza, hogy az idézett mondat nekem értelmetlennek tűnik.

denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 93
Grading comment
Köszönöm! Gondoltam van rá egyszerűbb szó de ez igy akkor tökéletes. Köszönöm mindenkinek!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dora Miklody: gondolom, valami olyasmi akar lenni a lényeg, hogy abban a halolajban, amit kivonnak a májból a végén kevés a higany:) de tényleg fincsi egy mondat
1 hr

agree  András Kiss: Nem érteni kell a szöveget, hanem lefordítani :-)
3 hrs

agree  Attila Hajdu: Logika most félretéve :)
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deszorpció


Explanation:
deszorpció: ált. hó hatására végbemenő folyamat; felületen (adszorbensen) kötött molekulák eltávozása, felszabadulása

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search