sale price: per reseller order

Hungarian translation: eladási ár: az egyes viszonteladói megrendelések szerint (külön-külön)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sale price: per reseller order
Hungarian translation:eladási ár: az egyes viszonteladói megrendelések szerint (külön-külön)
Entered by: Andras Szekany

22:25 Aug 30, 2012
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: sale price: per reseller order
Egy szoftverre vonatkozó licencjog értékesítési árajánlatban szerepel, az 'Eladási ár' címke alatt. A szoftvert nem közvetlenül a gyártó cég, hanem viszonteladó értékesíti. Előre is köszönöm a segítséget.
Victoria K V (X)
eladási ár: az egyes viszonteladói megrendelések szerint (külön-külön)
Explanation:
-
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1eladási ár: az egyes viszonteladói megrendelések szerint (külön-külön)
Andras Szekany
4viszonteladói szerződés függvényében
Gusztáv Jánvári


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
per reseller order
viszonteladói szerződés függvényében


Explanation:
Így bővebb kontextus nélkül két dolog lehet, de ebből az egyiknek, annak nincs értelme, hogy a megadott ár egy-egy szerződésre vonatkozik (szerződésenkénti ár), mivel egy szerződés szerves része a mennyiség, az meg kedvezmények alapja szokott lenni és így tovább. Marad az a verzió, hogy az eladási árat nem mondja meg, hanem azt mondja, hogy a viszonteladó rendelésének függvényében határozzák meg az árat -- nyilván nagyobb rendelésre alacsonyabb árat adnak.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 99

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
eladási ár: az egyes viszonteladói megrendelések szerint (külön-külön)


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 42
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
20 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search