Date(s) of intervention

Hungarian translation: karbantartások dátuma

05:54 Apr 21, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Certificate of Conformity
English term or phrase: Date(s) of intervention
Egy játszótéri eszköz (EU szabvány szerinti) megfelelőségi tanúsítványán olvasható a fenti kifejezés az alábbi formába

"Date(s) of intervention: 12 and 14 november 2008 and 12 january 2010",

a gyártó nevét illetve a gyártóhely pontos címét követően.
Potke
Hungary
Hungarian translation:karbantartások dátuma
Explanation:
A műszaki nyelv ezt használja.
Beavatkozás politikában és egészségügyben van.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4karbantartások dátuma
Péter Tófalvi
4 +1Beavatkozás(ok) dátuma
Attila Piróth


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
date(s) of intervention
Beavatkozás(ok) dátuma


Explanation:
A beavatkozás fedhet javítást, felújítást, bővítést stb.

Attila Piróth
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2: "A beavatkozás fedhet": módosítást.
6 mins

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
date(s) of intervention
karbantartások dátuma


Explanation:
A műszaki nyelv ezt használja.
Beavatkozás politikában és egészségügyben van.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  khaire: máshol maintenance intervention a felirat, karbantartás jobbnak tűnik
1 hr

agree  Hungary GMK
1 day 7 hrs

agree  Tradeuro Language Services
2 days 7 hrs

agree  Katalin Hajós
2 days 8 hrs

neutral  hollowman2: Nem csak karbantartás lehet. Sőt — nagyon sok mást is húzódhat az „intervention” -> „beavatkozás” mögött. Pl.: áthelyezés, átcsomagolás, le/befedés, fedett helyre/raktárba szállítás, stb.
2 days 23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search