in good standing

Hungarian translation: nincs fegyelmező eljárás ellene

15:27 Oct 15, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
English term or phrase: in good standing
to be actively employed in good standing

Csak az jut eszembe, hogy tekintélyes pozícióban lévő alkalmazott nevezhet be egy versenybe, akárhányadik beosztott pedig nem.
Jól értelmezem?
SZM
Hungarian translation:nincs fegyelmező eljárás ellene
Explanation:
jelenlegi alkalmazott, aki ellen nem folyik fegyelmi vizsgálat, ill nem áll fegyelmi határozat hatáya alatt.
Selected response from:

denny (X)
Grading comment
Igen, nincs fegyelmi, kifogástalan munkavégzés stb., hasonló körülírások, köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nincs fegyelmező eljárás ellene
denny (X)
4jó a hírneve (megítélése)
Andras Szekany


Discussion entries: 3





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nincs fegyelmező eljárás ellene


Explanation:
jelenlegi alkalmazott, aki ellen nem folyik fegyelmi vizsgálat, ill nem áll fegyelmi határozat hatáya alatt.

denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Igen, nincs fegyelmi, kifogástalan munkavégzés stb., hasonló körülírások, köszönöm!

3 days 8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jó a hírneve (megítélése)


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 42




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search