Spherical Rail

Hungarian translation: gömbformájú nyomástároló elem

20:02 Nov 17, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / CR rendszerek
English term or phrase: Spherical Rail
A szöveg: Sample parts, including:-
Renault; Kia; and Ford Pumps
Spherical and Axial Rails.

Így néz ki:

http://www.hpcengineering.co.uk/case-study-detail.asp?LinkId...

A pontos elnevezést keresem. Köszönöm a segítéget!
Balázs Sudár
Hungary
Hungarian translation:gömbformájú nyomástároló elem
Explanation:
ld. a táblázatot + rövid leírást + sematikus ábrát 17-18. oldalon

"A D e l p h i g y á r t m á n y ú
Befecskendezőrendszer egyedülálló jellemzője a gömbformájú nyomástároló elem (common-rail), amely a szokásos cső alakú common-railnél kisebb helyet foglal el a motortérből."

http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/12/17-19.pd...
Selected response from:

hollowman2
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3gömb/kör/körív alakú nyomócső
Sandor HEGYI
1gömbformájú nyomástároló elem
hollowman2


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spherical rail
gömb/kör/körív alakú nyomócső


Explanation:
Keresgéltem, de nem találtam a képen látható nyomócső magyar megfelelőjét.

Sandor HEGYI
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  hollowman2: "göm balakú ...cső" ? (Ilyen ötletet csak a segíteni akarás szülhet, de azért nem is olyan rossz a megközelítés.)
1 hr

11 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
spherical rail
gömbformájú nyomástároló elem


Explanation:
ld. a táblázatot + rövid leírást + sematikus ábrát 17-18. oldalon

"A D e l p h i g y á r t m á n y ú
Befecskendezőrendszer egyedülálló jellemzője a gömbformájú nyomástároló elem (common-rail), amely a szokásos cső alakú common-railnél kisebb helyet foglal el a motortérből."

http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/12/17-19.pd...


hollowman2
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm!
Notes to answerer
Asker: Ez az! Köszönöm. Nem tudtam, hogy hozzam össze a gömbformát a nyomócsővel, a common rail-t meg utálnám meghagyni. Ez a nyomástároló tökéletes megoldás lesz.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search