VINING PEAS

Hungarian translation: fogyasztásra termelt zöldborsó

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:VINING PEAS
Hungarian translation:fogyasztásra termelt zöldborsó
Entered by: JANOS SAMU

21:19 Feb 12, 2014
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2014-02-16 21:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Hungarian translations [PRO]
Science - Agriculture
English term or phrase: VINING PEAS
Egy növényvédő szer alkalmazási területeinek (különböző haszonnövény kultúrák) felsorolásában szerepel.

Köszönöm a segítségeteket.
Attila Bielik
Hungary
fogyasztásra termelt zöldborsó
Explanation:
Ez kéziszedésű vagy speciális géppel szedett borsó tisztességes neve. Ezt emberi fogyasztásra termelik és leszedés után legtöbbször mindjárt fagyasztják.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2014-02-13 03:46:22 GMT)
--------------------------------------------------

Lásd az Angol-magyar növénytermesztési szótárt is.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
esetleg étkezési (a takarmánnyal szemben)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5fogyasztásra termelt zöldborsó
JANOS SAMU
4kúszó borsó
danny boyd
4vining borsó
Dora Miklody


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vining peas
vining borsó


Explanation:
vining borsóvetőmag, így szerepel a linken található eur-lex oldalon, ami tapasztalataim szerint 85%-ban megbízható, de ha arra hivatkozol, az támadhatatlan.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=hu&ihmlang=...
Dora Miklody
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23
Notes to answerer
Asker: Én is megtaláltam ezt, de nekem gyanús volt. Én az EU(r-lex)-t bármikor képes vagyok megtámadni:)


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vining peas
fogyasztásra termelt zöldborsó


Explanation:
Ez kéziszedésű vagy speciális géppel szedett borsó tisztességes neve. Ezt emberi fogyasztásra termelik és leszedés után legtöbbször mindjárt fagyasztják.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2014-02-13 03:46:22 GMT)
--------------------------------------------------

Lásd az Angol-magyar növénytermesztési szótárt is.


    Reference: http://www.ukagriculture.com/crops/peas_uk.cfm
JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 90
Grading comment
esetleg étkezési (a takarmánnyal szemben)
Notes to answerer
Asker: Köszönöm segítségedet, mindkét kérdésemre!


2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vining peas
kúszó borsó


Explanation:
kúszó borsó
http://www.szepzold.hu/kuszo_finomsagok_a_balkonon
http://www.thefreedictionary.com/vining

--------------------------------------------------
Note added at 2 nap10 óra (2014-02-15 08:03:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.szepzold.hu/kuszo_finomsagok_a_balkonon
"A zöldborsó és a bab esetében az ültetést márciusra is időzíthetjük, mivel strapabíróbb zöldségek."

danny boyd
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search