Clevis

Hebrew translation: שאקל

17:06 Mar 1, 2012
English to Hebrew translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Agricultural equipment
English term or phrase: Clevis
Can't find the name of this part.
The context is hitching an agricultural implement to a tractor.
See here:
http://pneumatics-en.timmer-pneumatik.de/artikel/Z1-Gabelkoe...

Thanks!
Doron Greenspan MITI
Israel
Hebrew translation:שאקל
Explanation:
כך הייתי קורה לדבר הזה בתור עובד גד"ש לשעבר בקיבוצי. אני יכול מחר לשאול את מרכז הגד"ש שלנו איך הוא היה קורה לחלק הזה ...
Selected response from:

Martin Dobes (X)
Grading comment
That's the one, thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4מזלג
Daniel Rabinovich
3 +1שאקל
Martin Dobes (X)
3U מחבר בצורת
Gad Kohenov
2וו קשירה// קרס קשירה
Aya Deutsch
Summary of reference entries provided
שקל או שאקל - clevis
Lingopro

  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
clevis
וו קשירה// קרס קשירה


Explanation:
הצעה לאחר התבוננות בתמונה

Aya Deutsch
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: תודה, איה


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
clevis
שאקל


Explanation:
כך הייתי קורה לדבר הזה בתור עובד גד"ש לשעבר בקיבוצי. אני יכול מחר לשאול את מרכז הגד"ש שלנו איך הוא היה קורה לחלק הזה ...

Martin Dobes (X)
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4
Grading comment
That's the one, thanks!
Notes to answerer
Asker: תודה, מרטין, אתה שאקל אמיתי!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingopro: איך השגת אותי, חיפשתי לינק שיראה... אפשר גם לכתוב שקל. הלינק למטה.
11 mins

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
clevis
מזלג


Explanation:
שאקלים משמשים כאביזר טיפוס בעיקר, זוהי טרנסליטרציה של המונח האנגלי
shackle
ועל אף שהם דומים מעט לאביזר המדובר לדעתי "מזלג" הוא תרגום מדויק יותר,
יש גם סימוכין בלינק למטה עם תמונה דומה יותר לחלק המבוקש. מדובר בחלק המתחבר לקצה מוט על מנת לחבר גורר לנגרר למשל.

לחילופין - מילון אלקלעי מציע "מנעול חית" שגם עשוי להתאים.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2012-03-02 07:50:44 GMT)
--------------------------------------------------

רק תיקון קטן המזלגות בלינק שנתתי משמשים ליישום קצת שונה - אביזרי קצה לכבלים. אני עדיין חושב שהמונח מתאים גם כאן.


    Reference: http://www.yecima.com/light-clevis-internal-thread
Daniel Rabinovich
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 46
Notes to answerer
Asker: תודה, דניאל


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
clevis
U מחבר בצורת


Explanation:
chape בצרפתית

http://www.thefreedictionary.com/clevis

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2012-03-02 10:50:34 GMT)
--------------------------------------------------

יכול להיות מחבר למחרשה
U או מזלג עם פין סגירה בצורת האות
לפי מילון הואפלי איטלקית<> אנגלית

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2012-03-02 10:54:46 GMT)
--------------------------------------------------

: לינק מעניין
http://en.wikipedia.org/wiki/Clevis_fastener

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2012-03-02 10:57:49 GMT)
--------------------------------------------------

שאקל זה טבעת פתוחה בצורת U
שפין סוגר אותה בחלק הפתוח. משמשת לחיבור בין אמצעי עיגון וקשירה שונים, בעיקר בתחומי הובלת משאות, ימאות, חילוץ

http://haslik.co.il/forum/viewtopic.php?f=1&t=1916

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2012-03-02 11:15:01 GMT)
--------------------------------------------------

אולי תכתוב: טבעת פתוחה בצורת
שאקל) כדי ) U
לא להשתמש בסלנג בלבד

Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 34
Notes to answerer
Asker: תודה, גד, יש לזה ביסוס בשטח?





Reference comments


3 hrs
Reference: שקל או שאקל - clevis

Reference information:
אמנם התמונה בלינק לא עושה צדק לשקלים היפים שאתה סיפקת, אבל הרעיון זהה.
לאחר בדיקה, המושבניקים והקיבוצניקים מאשרים :-)

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2012-03-02 11:11:53 GMT)
--------------------------------------------------

:-) שבת שלום


    Reference: http://www.lkltd.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_function=...
Lingopro
Israel
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 19
Note to reference poster
Asker: גם את שאקלית לעניין! האישור הוא בחתימת הנהגת תנועת המושבים?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search