applicable statutory requirements

Hebrew translation: דרישות החוק שחלות

16:23 Mar 15, 2011
English to Hebrew translations [PRO]
Law/Patents - International Org/Dev/Coop
English term or phrase: applicable statutory requirements
דרישות תקן
JeSsRockiT
Hebrew translation:דרישות החוק שחלות
Explanation:
אני חושב שבמשפט הזה יש חשיבות רבה לעניין ה"חלות" של הדרישות. מילה אחרת עלולה להטעות. כאשר ספק מתחייב לספק מוצר שעומד בכל דרישות החוק החלות עליו יש להתחייבות כזו תקפות משפטית שאינה מובנת מאליה בתרגומים אחרים.
Selected response from:

Amnon Shapira
Israel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4דרישות מעוגנות בחוק שנוגעות במישרין ל...
Aya Deutsch
4דרישות החוק שחלות
Amnon Shapira
3דרישות החוק המתאימות
Yevgeniy Y. Zingerman


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
דרישות החוק המתאימות


Explanation:
אני בדרך כלל מתרגם את המושג הזה כ"דרישות החוק המתאימות" - ניסוח רחב דיו, שמונע דיונים מיותרים בנוגע לישימות הדרישות ולסוגי החוק בהם הן מעוגנות, אלא אם כן מהקשר המושג משמע במפורש, שהדגש הוא על ישימות הדרישות ועל חוקים סטטוטוריים.

Yevgeniy Y. Zingerman
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RussianRussian

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
דרישות החוק שחלות


Explanation:
אני חושב שבמשפט הזה יש חשיבות רבה לעניין ה"חלות" של הדרישות. מילה אחרת עלולה להטעות. כאשר ספק מתחייב לספק מוצר שעומד בכל דרישות החוק החלות עליו יש להתחייבות כזו תקפות משפטית שאינה מובנת מאליה בתרגומים אחרים.

Amnon Shapira
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
דרישות מעוגנות בחוק שנוגעות במישרין ל...


Explanation:
APPLICABLE = רלוונטי, שייך, נוגע במישרין, קשור, נוגע בדבר
STATUTORY= מעוגן בחוק, קבוע בחוק

Aya Deutsch
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search