velociraptor

Greek translation: βελοσιράπτορας

08:27 Jan 30, 2007
English to Greek translations [PRO]
Zoology
English term or phrase: velociraptor
species of dinosaur
Evangelia Tantalidou
Greece
Greek translation:βελοσιράπτορας
Explanation:
πολύ λίγα links όμως, οπότε μπορεί να είναι και αλλιώς
σε κάθε περίπτωση, θα σου πρότεινα να αφήσεις την αγγλική λέξη και να βάλεις την ελληνική μετάφραση σε παρένθεση

www.geocities.com/jo_tribianni/dinosaurs_species3.html
3gym-megar.att.sch.gr/ef2.pdf
Selected response from:

Catherine Christaki
Canada
Grading comment
thanx a lot for your help
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6βελοσιράπτορας
Catherine Christaki
4Δεινόνυχας
stardome (X)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
βελοσιράπτορας


Explanation:
πολύ λίγα links όμως, οπότε μπορεί να είναι και αλλιώς
σε κάθε περίπτωση, θα σου πρότεινα να αφήσεις την αγγλική λέξη και να βάλεις την ελληνική μετάφραση σε παρένθεση

www.geocities.com/jo_tribianni/dinosaurs_species3.html
3gym-megar.att.sch.gr/ef2.pdf

Catherine Christaki
Canada
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanx a lot for your help

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: Συμφωνώ να αφήσει τον αγγλικό όρο και να βάλει την απόδοση αυτή σε παρένθεση ... και αυτό γιατί δεν το βρίσκω να συνηθίζεται το βελοσιράπτορας .. Καλημέρες!
2 hrs
  -> Καλημέρα Βαλεντίνη και merci!

agree  Assimina Vavoula: Moi aussi... Bonjour, belle Catherine...
3 hrs
  -> Ωωω!! Mille merci και bonjour!

agree  Vicky Papaprodromou: Καλησπέρα, Κατερινούλι.:-)
5 hrs
  -> Καλησπέρα και ευχαριστώ Βίκυ!

agree  Elena Rista
5 hrs
  -> Καλησπέρα και ευχαριστώ!

agree  Tessy_vas
6 hrs
  -> Καλησπέρα και ευχαριστώ!

agree  Nick Lingris: Προς το παρόν, δεν έχω ακούσει για ταχυάρπαγες. Για βελοσιράπτορες μιλούσε στο Τζουράσικ.
6 hrs
  -> Ναι, αλλά ωραίο και τρομακτικό ακούγεται!!Thanx!

2 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Δεινόνυχας


Explanation:
Ειδικά αν αναφέρεσαι στις σειρά ταινιών Jurassic Park. Διότι εκεί οι Velociraptors απεικονίζονται ουσιαστικά ως Δεινόνυχες (ξαδελφικό είδος του Velociraptor).

Φαντάσου τώρα ότι οι Velociraptors ήταν στην πραγματικότητα μέγεθους γαλοπούλας, θα τρόμαζες αν τους έβλεπες μπροστά σου; Μάλλον όχι. Ε, ούτε και το Χόλυγουντ πείστηκε γι΄αυτό και τους σχεδίασε να μοιάζουν με Δεινόνυχες που ήταν 2 φορές μεγαλύτεροι σε μέγεθος από τους Velociraptors!

Μάλιστα ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου Jurassic Park, Michael Crichton, φαίνεται να ταυτίζει τους Velociraptors με τους Δεινόνυχες. Αλλά και άλλοι, όπως ο παλαιοντολόγος Gregory S. Paul όπου στο βιβλίο του Predatory Dinosaurs of the World θεωρεί πως ο Δεινόνυχας αποτελούσε είδος Velociraptor.

Επίσης έχει ενδιαφέρον το γεγονός πως ο Velociraptor antirrhopus και ο Deinonychus antirrhopus φαίνεται να ήταν ο ίδιος δεινόσαυρος. Αν αναφέρεσαι ειδικά σε αυτόν το Velociraptor ή στους Velociraptors των ταινιών Jurassic Park ή ακόμα αν θέλεις να αποδώσεις τον όρο στα Ελληνικά και δεν βρίσκεις άλλον κατάλληλο όρο, αυτό που ζητάς είναι Δεινόνυχας.

Να σημειώσω τέλος πως στην ταινία Jurassic Park, οι Velociraptors αποδίδονται εσφαλμένα ως κομψόγναθοι (αν θυμάμαι καλά, παρακαλώ διορθώστε αν κάνω λάθος!). Διότι ο κομψόγναθος (compsognathus) ήταν μικρότερου μεγέθους του Velociraptor, είχε μόλις μέγεθος κότας. Αυτός λοιπόν ο όρος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εδώ.


    Reference: http://www.dinosaur-world.com/feathered_dinosaurs/deinonychu...
    Reference: http://www.isgs.uiuc.edu/faq/dino-faqs/pdq219.html
stardome (X)
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search