release speed

Greek translation: ταχύτητα κυκλοφορίας

11:05 Mar 4, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Signalling
English term or phrase: release speed
No context.
d_vachliot (X)
Greek translation:ταχύτητα κυκλοφορίας
Explanation:
Η λέξη" release" έχει πολλές σημασίες όπως απελευθέρωση, απεμπλοκή,
κυκλοφορία ,αποδέσμευση και χωρίς τα συμφραζόμενα είναι δύσκολο να καταλάβεις ποιά σημασία ταιριάζει.
Selected response from:

Eleni Koukopoulou
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ταχύτητα κυκλοφορίας
Eleni Koukopoulou
3 +1ταχύτητα αποδέσμευσης
Valentini Mellas


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ταχύτητα αποδέσμευσης


Explanation:
http://www.google.com/search?q="ταχύτητα αποδέσμευσης&ie=utf...

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
3 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ταχύτητα κυκλοφορίας


Explanation:
Η λέξη" release" έχει πολλές σημασίες όπως απελευθέρωση, απεμπλοκή,
κυκλοφορία ,αποδέσμευση και χωρίς τα συμφραζόμενα είναι δύσκολο να καταλάβεις ποιά σημασία ταιριάζει.


Eleni Koukopoulou
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  STAMATIOS FASSOULAKIS: Πράγματι Ελενα είναι η ταχύτητα που επιτρέπεται στα τραίνα υπερταχύτητος να παιρνούν τα σύνορα στην ευρώπη χωρίς στάση.Είναι ολόκληρη επιστήμη το σύστημα ασφαλείας που έχουν εγκαταστήσει στις γραμμές με σένσορες ανά τακτές αποστάσεις κλπ.
20 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search