load bed trailer

Greek translation: τρέιλερ χαμηλής πλατφόρμας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:low-bed trailer
Greek translation:τρέιλερ χαμηλής πλατφόρμας
Entered by: Nick Lingris

14:03 Apr 22, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: load bed trailer
there are some photos here: http://www.gemat.com/stock/semiporteengin/semiporteenginen.h...
Krisztina Lelik
Greece
τρέιλερ χαμηλής πλατφόρμας
Explanation:
Το αγγλικό είναι λάθος. Υπάρχουν flat-bed trailers, low-bed trailers. Bed είναι η πλατφόρμα του τρέιλερ.
Το ΙΑΤΕ για το low-bed trailer δίνει ρυμούλκα χαμηλού ύψους.
Αλλά ρυμούλκα είναι χίλια-δυο πράγματα και κανονικά αυτό που ρυμουλκεί, όχι αυτό που ρυμουλκείται.
Το "ρυμουλκούμενο" επίσης δεν είναι σαφές γιατί συνήθως χρησιμοποιείται για ρυμουλκούμενα οχήματα.
Η μπαγκαζιέρα είναι κανονικά για μπαγκάζια και μπορεί να έχει και πλαϊνά.
Οπότε προτείνω τρέιλερ χαμηλής πλατφόρμας.
Εδώ http://www.capocci.com/portal.php?articleid=74 το έχει "ρυμουλκούμενο βιομηχανικής χρήσης" αλλά νομίζω ότι η πρότασή μου ζωγραφίζει καλύτερα το προϊόν.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3τρέιλερ χαμηλής πλατφόρμας
Nick Lingris
1Ρυμούλκα φορτίου/φόρτωσης
socratisv


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Ρυμούλκα φορτίου/φόρτωσης


Explanation:
bed trailer>ρυμούλκα (αποτέλεσμα ΙΑΤΕ)
load> φορτώνω, φορτίο


socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
low-bed trailer
τρέιλερ χαμηλής πλατφόρμας


Explanation:
Το αγγλικό είναι λάθος. Υπάρχουν flat-bed trailers, low-bed trailers. Bed είναι η πλατφόρμα του τρέιλερ.
Το ΙΑΤΕ για το low-bed trailer δίνει ρυμούλκα χαμηλού ύψους.
Αλλά ρυμούλκα είναι χίλια-δυο πράγματα και κανονικά αυτό που ρυμουλκεί, όχι αυτό που ρυμουλκείται.
Το "ρυμουλκούμενο" επίσης δεν είναι σαφές γιατί συνήθως χρησιμοποιείται για ρυμουλκούμενα οχήματα.
Η μπαγκαζιέρα είναι κανονικά για μπαγκάζια και μπορεί να έχει και πλαϊνά.
Οπότε προτείνω τρέιλερ χαμηλής πλατφόρμας.
Εδώ http://www.capocci.com/portal.php?articleid=74 το έχει "ρυμουλκούμενο βιομηχανικής χρήσης" αλλά νομίζω ότι η πρότασή μου ζωγραφίζει καλύτερα το προϊόν.


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 29
Notes to answerer
Asker: ναι, το low-bed trailer είναι αυτό που ψάχνω


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
40 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Costas Zannis
4 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
7 hrs
  -> Ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search