datafreight system

Greek translation: Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανταλλαγής Εγγράφων (Θαλάσσιας) Φορτωτικής

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:datafreight system
Greek translation:Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανταλλαγής Εγγράφων (Θαλάσσιας) Φορτωτικής
Entered by: socratisv

11:42 Feb 27, 2007
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Transport / Transportation / Shipping / carriage of goods by sea
English term or phrase: datafreight system
bills of lading
electronic bills
ioanna ch
Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανταλλαγής Εγγράφων (Θαλάσσιας) Φορτωτικής
Explanation:
Στη μεταφραση δε μου ρχερται κατι καλυτερο. Ισως ο ΕΛΟΤ να το εχει συμπεριλαβει στην ορολογια του η ισως στη ναυτιλιακη πιατσα να λεγεται καπως το ηλ.συστημα......

data freight (receipts) system> DFR System. πρόκειται για ηλεκτρονική φόρμα connossement (connaissement: φορτωτικό έγγραφο για εμπορεύματα που μεταφέρονται με πλοίο, φορτωτική) τύπου EDI (Electronic Data Interchange).
Τα συστηματα EDI υπαρχουν σε πολλους τομεις οπως πχ Swift (τραπεζικος τομεας) και επιτρεπουν την ανταλλαγη δεδομενων- υπο μορρφη standard με την ελαχιστη δυνατη ανθρωπινη παρεμβαση
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2σύστημα datafreight
Costas Zannis
1 +2Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανταλλαγής Εγγράφων (Θαλάσσιας) Φορτωτικής
socratisv


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
σύστημα datafreight


Explanation:
Almost exactly twenty years ago, the first serious contender in the field of ***computer-based load-matching services*** emerged on the UK market. It was called Datafreight, and was developed by British Road Services, which was then the main road transport division of logistics giant NFC.
www.elogmag.com/magazine/02/2-feature1.shtml

Πρόκειται για "σύστημα/υπηρεσίες βέλτιστης μεταφοράς φορτίων με χρήση υπολογιστή/στών". Στη θέση σου θα το άφηνα ώς έχει. Στις διεθνείς μεταφορές έχουν καθιερωθεί αρκετοί αγγλικοί όροι, θυμίζω τους παγκοίνως γνωστους και χρησιμοποιούμενους "Τσιφ"(CIF) και FOB

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spiros Konstantogiannis
0 min

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: ή/και "σύστημα DFR". Καλημέρα, Κώστα μας!
18 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανταλλαγής Εγγράφων (Θαλάσσιας) Φορτωτικής


Explanation:
Στη μεταφραση δε μου ρχερται κατι καλυτερο. Ισως ο ΕΛΟΤ να το εχει συμπεριλαβει στην ορολογια του η ισως στη ναυτιλιακη πιατσα να λεγεται καπως το ηλ.συστημα......

data freight (receipts) system> DFR System. πρόκειται για ηλεκτρονική φόρμα connossement (connaissement: φορτωτικό έγγραφο για εμπορεύματα που μεταφέρονται με πλοίο, φορτωτική) τύπου EDI (Electronic Data Interchange).
Τα συστηματα EDI υπαρχουν σε πολλους τομεις οπως πχ Swift (τραπεζικος τομεας) και επιτρεπουν την ανταλλαγη δεδομενων- υπο μορρφη standard με την ελαχιστη δυνατη ανθρωπινη παρεμβαση

socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
30 mins

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search