PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

multi-surface furniture

Greek translation: έπιπλα με διάφορες επιφάνειες

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multi-surface furniture
Greek translation:έπιπλα με διάφορες επιφάνειες
Entered by: Assimina Vavoula

15:17 Nov 12, 2012
English to Greek translations [PRO]
Surveying
English term or phrase: multi-surface furniture
Type of Furniture cleaning and/or dusting products purchased and used in past 12 months

Which of the following furniture cleaning or dusting product types have you yourself bought and used in the past 12 months?
(SELECT ALL THAT APPLY – RANDOMIZE ANSWERS)

1. Products to clean or dust multi-surface furniture (e.g wood, metal, glass, electronics, plastic, etc.)
2. Products to clean or dust wood furniture
3. None of these

Προιόντα καθαρισμού ή αφαίρεσης σκόμης από έπιπλα πολλαπλών επιφανειών (....);
Assimina Vavoula
Greece
έπιπλα με διάφορες επιφάνειες
Explanation:
Νομίζω αποδίδει την έννοια καλα, αν και το 'διάφορες' δέν είναι 'multi'. Τότε θα έβαζα 'πολλες διάφορες ......' ή και ''ποικίλες.....'

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-11-12 15:33:00 GMT)
--------------------------------------------------

Νομίζω, Μίνα, 'πολλαπλών' δεν πάει εδώ, διότι μπορεί να εννοά πολλές που να είναι και οι ίδιες.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2012-11-12 15:33:36 GMT)
--------------------------------------------------

Έτσι νομίζω
Selected response from:

transphy
Grading comment
Thanks a lot....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1έπιπλα με διάφορες επιφάνειες
transphy
4έπιπλα με ποικίλες επιφάνειες
helatros
4έπιπλα με επιφάνειες ποικίλων υλικών
Andras Mohay (X)
4πολλών ειδών επιφανειών/ όλων των ειδών επιφανειών
Elina Cor
4επιφάνειες επίπλων διαφόρων τύπων
Maya M Fourioti


Discussion entries: 7





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επιφάνειες επίπλων διαφόρων τύπων


Explanation:
.....

Maya M Fourioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
έπιπλα με διάφορες επιφάνειες


Explanation:
Νομίζω αποδίδει την έννοια καλα, αν και το 'διάφορες' δέν είναι 'multi'. Τότε θα έβαζα 'πολλες διάφορες ......' ή και ''ποικίλες.....'

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-11-12 15:33:00 GMT)
--------------------------------------------------

Νομίζω, Μίνα, 'πολλαπλών' δεν πάει εδώ, διότι μπορεί να εννοά πολλές που να είναι και οι ίδιες.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2012-11-12 15:33:36 GMT)
--------------------------------------------------

Έτσι νομίζω

transphy
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks a lot....

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eleni Bouchli: ή σε πιο απλά ελληνικά "έπιπλα διαφόρων/διαφορετικών επιφανειών".
2 hrs
  -> Thanks. I agree, you can say this in many ways. Mine is the simplest and to the point. Even ''ποικίλες xxxxx', as I said, would be very effective.

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πολλών ειδών επιφανειών/ όλων των ειδών επιφανειών


Explanation:
Κοίτα κ'εδώ λίγο.
http://www.perfumefm.com/files/ForHome_gr.pdf

Βέβαια η πρόταση σου δε λέει ακριβώς 'όλων των ειδών΄ αλλά ίσως θα μπορούσε να αποδωθεί κ' ετσι για διαφημιστικούς λογους

--------------------------------------------------
Note added at 29 λεπτά (2012-11-12 15:46:33 GMT)
--------------------------------------------------

αποδοθεί

Elina Cor
Native speaker of: Greek

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
έπιπλα με επιφάνειες ποικίλων υλικών


Explanation:
... προκύπτουν από τη «συνεύρεση» και επεξεργασία ποικίλων υλικών (μέταλλο, φυσικές πέτρες, υφάσματα, νήματα κ.α.) με διαφορετικές τεχνικές ...

σχεδόν τα υποστρώµατα ποικίλων υλικών, όπως ξύλινα πλαίσια, σανίδες, πάνελ, ξύλινα ή πλαστικά πηχάκια, ξύλινα παρκέ, σοβατεπί, περβάζια παρα- θύρων ...

... δάπεδα και στις οροφές και μέταλλο–, οι γυαλιστερέςεπιφάνειες, η χρήση ποικίλων υλικών και οι αντανακλάσεις του φωτός υπαινίσσονται κίνηση και ζωντάνια.


Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
έπιπλα με ποικίλες επιφάνειες


Explanation:
Δίνεται έμφαση στην ποικιλία που συναντάται στα υλικά.

helatros
Native speaker of: Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search