carbon neutral products

Greek translation: κλιματικά ουδέτερα προϊόντα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carbon neutral products
Greek translation:κλιματικά ουδέτερα προϊόντα
Entered by: Assimina Vavoula

10:03 Apr 12, 2010
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Surveying
English term or phrase: carbon neutral products
Consumers prefer carbon neutral products compared to conventional productions.
Assimina Vavoula
Greece
κλιματικά ουδέυτερα προϊόντα
Explanation:
Προϊόντα η διαδικασία παραγωγής, κατασκευής, συντήρησης, κτλ. των οποίων έχει μικρό αποτύπωμα άνθρακα (δηλ. επιβάρυνση στο περιβάλλον). Επειδή υπάρχει η τάση να γίνει σαφές ότι το περιβάλλον δεν επιβαρύνεται μόνο από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ορισμένοι κάνουν διάκριση ανάμεσα στο carbon neutral και climate neutral, γι' αυτό έχω περιορίσει και το επίπεδο βεβαιότητα σε high.
Selected response from:

Fevos Zachopoulos
Grading comment
Thanks a lot.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1κλιματικά ουδέυτερα προϊόντα
Fevos Zachopoulos
3κλιματικά ουδέτερα προϊόντα
Irene Koukia


Discussion entries: 1





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κλιματικά ουδέτερα προϊόντα


Explanation:
Από την WWF: " Άλλωστε και στο παρελθόν η εταιρεία έχει αποδείξει έμπρακτα την οικολογική της συνείδηση καθώς είναι η πρώτη εταιρεία που ανακοίνωσε την κυκλοφορία του πρώτου Κλιματικά Ουδέτερου (Carbon Neutral) ελαιόλαδου στον κόσμο".


    Reference: http://www.paseges.gr/portal/cl/tn/Interview/co/c278a8a3-397...
    Reference: http://www.wwf.gr/earthhour/gaea
Irene Koukia
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
κλιματικά ουδέυτερα προϊόντα


Explanation:
Προϊόντα η διαδικασία παραγωγής, κατασκευής, συντήρησης, κτλ. των οποίων έχει μικρό αποτύπωμα άνθρακα (δηλ. επιβάρυνση στο περιβάλλον). Επειδή υπάρχει η τάση να γίνει σαφές ότι το περιβάλλον δεν επιβαρύνεται μόνο από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ορισμένοι κάνουν διάκριση ανάμεσα στο carbon neutral και climate neutral, γι' αυτό έχω περιορίσει και το επίπεδο βεβαιότητα σε high.


    Reference: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathcommon_1_17/...
    Reference: http://sitianews.blogspot.com/2009/01/gaea-carbon-neutral.ht...
Fevos Zachopoulos
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks a lot.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou
4 hrs
  -> Ευχαριστώ και πάλι




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search