tail risk

Greek translation: κίνδυνοι «ουράς» | κίνδυνοι από απρόσμενα γεγονότα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tail risk
Greek translation:κίνδυνοι «ουράς» | κίνδυνοι από απρόσμενα γεγονότα
Entered by: Nick Lingris

07:35 Mar 4, 2020
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / migration
English term or phrase: tail risk
As with other forms of organized violence, what drives the numbers are the tail risks: the outliers.
from a text about fragile states and migration
daira
Greece
κίνδυνοι από απρόσμενα γεγονότα, κίνδυνοι «ουράς»
Explanation:
Θα πρότεινα το πρώτο εδώ.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 09:14:32 GMT)
--------------------------------------------------

https://ir.lib.uth.gr/xmlui/bitstream/handle/11615/50611/194...

Η αρχική σημασία σε οικονομικό συγκείμενο:
Κίνδυνος Ουράς (Tail Risk) σύμφωνα με τον Ferguson (2011) είναι «ο σπάνιος κίνδυνος πρόκλησης κάποιου καταστροφικού αποτελέσματος στην οικονομία όταν εκδηλώνονται σπάνια γεγονότα στις ουρές της κωδωνοειδούς καμπύλης, η οποία δημιουργεί γεγονότα ανάλογα με τη συχνότητά τους όπως για παράδειγμα, όταν η επένδυση αλλάζει περισσότερο από τρεις τυπικές αποκλίσεις από το μέσο της».

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 16:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

Από το λήμμα της Wikipedia:

Tail risk, sometimes called "fat tail risk," is the financial risk of an asset or portfolio of assets moving more than 3 standard deviations from its current price, above the risk of a normal distribution.[1] Prudent asset managers are typically cautious with tail risk involving losses which could damage or ruin portfolios, and not the beneficial tail risk of outsized gains.[2]

The common technique of theorizing a normal distribution of price changes underestimates tail risk when market data exhibit fat tails.

Tail risk is sometimes defined less strictly: as merely the risk (or probability) of rare events.[3] The arbitrary definition of the tail region as beyond 3 standard deviations may also be broadened, such as the SKEW index which uses the larger tail region starting at 2 standard deviations.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tail_risk

Δυστυχώς, όσοι προτείνουν την απόδοση «ακραίος κίνδυνος» δεν λαμβάνουν υπόψη τους την ιστορία του όρου, δεν ξέρουν από «κατανομές παχιάς ουράς» και δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία στην περίπτωση παρερμηνείας του «ακραίου κινδύνου» ως extreme danger.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4κίνδυνοι από απρόσμενα γεγονότα, κίνδυνοι «ουράς»
Nick Lingris
4 +1ακραίοι κίνδυνοι
Savvas SEIMANIDIS


Discussion entries: 8





  

Answers


1 day 35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ακραίοι κίνδυνοι


Explanation:
Η έννοια του αγγλικού όρου αντιστοιχεί στην ελληνική έκφραση ''ακραίοι κίνδυνοι'' όπως αποδεικνύει και η γαλλική απόδοση σε όλα τα συγείμενα με τον όρο " Risques extrêmes"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 41 mins (2020-03-05 08:16:23 GMT)
--------------------------------------------------

-Παραπομπές :

1.α "With securitization markets still moribund, assets have been purchased and tail risks assumed by the public sector. "
1.b " Les marchés de la titrisation étant toujours moribonds, les actifs ont été achetés, et les risques extrêmes, assumés par le secteur public."
https://www.bankofcanada.ca/press/speeches/


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 45 mins (2020-03-05 08:20:30 GMT)
--------------------------------------------------

2.a [..] worse-than-foreseen contraction in the European Union and underlying tail risks, in particular in the financial sector.
2.b contraction plus marquée que prévu dans l'Union européenne et les risques extrêmes sous-jacents, en particulier dans le secteur financier.
https://www.imf.org/fr/News/Articles/2015/09/28/04/53/pn0996


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 48 mins (2020-03-05 08:23:45 GMT)
--------------------------------------------------

3. «[4 mars 2018 - Ο ακραίος κίνδυνος και τα πιο πιθανά αποτελέσματα ... ένα αποτέλεσμα «ατυχήματος», αλλά θα το θεωρεί ως tail risk, δηλαδή ακραίο γεγονός.»

https://www.euro2day.gr/specials/topics/article/1598203/pimc...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 51 mins (2020-03-05 08:26:44 GMT)
--------------------------------------------------

4. « Ο αυτόνομος κίνδυνος αποτυπώνεται σε μονάδες απόδοσης των μετοχών και ο συστημικός ... επενδυτές αγνοούν τους ακραίους κινδύνους (tail risks). Ως ακραίος ...»

https://eclass.aueb.gr/modules/document/file.php/LOXR371/Διπ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 53 mins (2020-03-05 08:28:19 GMT)
--------------------------------------------------

5.
Επόμενος συναγερμός: Ιταλία | Κόσμος | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗwww.kathimerini.gr › epomenos-synagermos-italia- Traduire cette page
Και υπάρχει ακόμα ο ακραίος κίνδυνος [tail risk] της επικράτησης της Λεπέν στο β' γύρο, που θα εκτόξευε τις ανησυχίες για τη Γαλλία, την Ευρώπη και τις ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 14:41:12 GMT)
--------------------------------------------------

6. « Διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου, για την οποία γίνεται σχετική αναφορά ... (αλγοριθμική) διαχείριση με χρήση ασφαλίστρων ακραίων κινδύνων (tail risk).»
https://media.km3.gr/wp-content/uploads/2020/01/20092143/ΟΙΚ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 14:46:21 GMT)
--------------------------------------------------

7.
Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών Τμ. Οικονομικών ... - ΕΚΠΑphd.econ.uoa.gr › profil-yd › siameth-panagiota

Financial Risk and its Implications on Financial Stability ... σχετικά με την μεταβλητότητα και τους ακραίους κινδύνους "tail risk" στις αγορές μετοχών και ομολόγων. ..»

http://phd.econ.uoa.gr/didaktorikes-diatribes/ypocifioi-dida...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 15:24:53 GMT)
--------------------------------------------------

8. «Ο ακραίος κίνδυνος και τα πιο πιθανά αποτελέσματα
Η Pimco, o μεγαλύτερος διαχειριστής ομολόγων στον κόσμο, δεν μπορεί να αποκλείσει τελείως ένα αποτέλεσμα «ατυχήματος», αλλά θα το θεωρεί ως tail risk, δηλαδή ακραίο γεγονός. »
https://www.euro2day.gr/specials/topics/article/1598203/pimc...


--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 16:16:06 GMT)
--------------------------------------------------

9. «... κατά μέσο όρο, υφίστανται κίνδυνοι ακραίων γεγονότων που επικεντρώνονται ιδίως σε χώρες και τράπεζες που διατηρούν στενούς δεσμούς με το Ηνωμένο Βασίλειο. » / "... on average, there are nevertheless tail risks concentrated in particular countries and banks with close links to the United Kingdom. "

Αξιολόγηση κινδύνων για το 2020- Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα
https://www.bankingsupervision.europa.eu/ecb/pub/ra/html/ssm...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 16:28:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ο όρος "tail risks" χρησιμοποείται για να προσδιορίσει γεγονότα και προοπτικές σε βραχυπρόθεσμη ή μεσοπρόεθσεμη βάσημ που αντιπροσωπεύουν ένα ακραίο κίνδυνο διότι για να πραγματοποιηθούν πρέπει να ανατραπεί η πλέον πιθανή εξέλιξη τριών κυρίων παραμέτρων . Γι αυτό το λόγο, σε όλες τις βασικές γλώσεες τΗς Ε.Ε. , ο αγγλικός όρος έχει αποδοθεί ως » ακραίος κίνδυνος -οι»». Επειδή ο κανόνας της σωστής μετάφρασης είναι να είναι εννοιολογική και όχι κυριολεκτική, διότι δεν είναι ο κίνδυνος ο οποίος προσμετράται στην καμπύλη στην οποία αναφέρθηκαν ορισμένοι συναδελφοι αλλά η απόδοση της δεδομένης επένδυσης (return on investment)


Savvas SEIMANIDIS
France
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitris Koptsis
7 hrs
  -> Ευχαριστώ !

neutral  Nick Lingris: Όταν επιδιώκεται απόδοση του tail με επίθετο, χρησιμοποιείται το «ουραίος», καθώς το «ακραίος» έχει, ως γνωστόν, εντελώς διαφορετική σημασία.
3 days 19 mins
  ->  Αν κάνετε μια αναζήτηση μέσω Google, στις πρώτες 5 σελίδες δεν υπάρχει ούτε μια αναφορά χρήσης του όρου «κίνδυνοι ουράς»» ούτε του όρου «ουραίοι κίνδυνοι ». Ενώ μια αναζήτηση με τον όρο ακααίοι κίνδυνοι», στις πρωτες 5 σελίδες , δίνει 9 αναφορές !

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
tail risks
κίνδυνοι από απρόσμενα γεγονότα, κίνδυνοι «ουράς»


Explanation:
Θα πρότεινα το πρώτο εδώ.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 09:14:32 GMT)
--------------------------------------------------

https://ir.lib.uth.gr/xmlui/bitstream/handle/11615/50611/194...

Η αρχική σημασία σε οικονομικό συγκείμενο:
Κίνδυνος Ουράς (Tail Risk) σύμφωνα με τον Ferguson (2011) είναι «ο σπάνιος κίνδυνος πρόκλησης κάποιου καταστροφικού αποτελέσματος στην οικονομία όταν εκδηλώνονται σπάνια γεγονότα στις ουρές της κωδωνοειδούς καμπύλης, η οποία δημιουργεί γεγονότα ανάλογα με τη συχνότητά τους όπως για παράδειγμα, όταν η επένδυση αλλάζει περισσότερο από τρεις τυπικές αποκλίσεις από το μέσο της».

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2020-03-08 16:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

Από το λήμμα της Wikipedia:

Tail risk, sometimes called "fat tail risk," is the financial risk of an asset or portfolio of assets moving more than 3 standard deviations from its current price, above the risk of a normal distribution.[1] Prudent asset managers are typically cautious with tail risk involving losses which could damage or ruin portfolios, and not the beneficial tail risk of outsized gains.[2]

The common technique of theorizing a normal distribution of price changes underestimates tail risk when market data exhibit fat tails.

Tail risk is sometimes defined less strictly: as merely the risk (or probability) of rare events.[3] The arbitrary definition of the tail region as beyond 3 standard deviations may also be broadened, such as the SKEW index which uses the larger tail region starting at 2 standard deviations.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tail_risk

Δυστυχώς, όσοι προτείνουν την απόδοση «ακραίος κίνδυνος» δεν λαμβάνουν υπόψη τους την ιστορία του όρου, δεν ξέρουν από «κατανομές παχιάς ουράς» και δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία στην περίπτωση παρερμηνείας του «ακραίου κινδύνου» ως extreme danger.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 262

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Παίζει και το "παράπλευροι κίνδυνοι"
3 days 22 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vasiliki Nikolaidou: Εγώ προτιμώ το «κίνδυνοι ουράς» - αναφέρεται στην ουρά της κατανομής.
4 days
  -> Ευχαριστώ!

agree  Alexandra Karanikolou
4 days
  -> Ευχαριστώ!

agree  Sakis Serafeim
4 days
  -> Ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search