Distinguished Flying Cross

Greek translation: Μετάλλιο Διακεκριμένων Πτητικών Υπηρεσιών (DFC)

07:41 Aug 28, 2007
English to Greek translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: Distinguished Flying Cross
Air Force medal
Evangelia Tantalidou
Greece
Greek translation:Μετάλλιο Διακεκριμένων Πτητικών Υπηρεσιών (DFC)
Explanation:
Παρουσιάστηκε ως εθελοντής στην Καναδική Αεροπορία, αλλά απερρίφθη λόγω του ...... το Μετάλλιο Διακεκριμένων Πτητικών Υπηρεσιών (DFC) και του πρότεινε πάλι ...
imansolas.freeservers.com/Aces/Beurling.html

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-08-28 07:53:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Distinguished_Flying_Cross_(Uni...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-08-28 19:22:04 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης: Σταυρός/Παράσημο Διακεκριμένων Υπηρεσιών στην Πολεμική Αεροπορία.
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Μετάλλιο Διακεκριμένων Πτητικών Υπηρεσιών (DFC)
socratisv
4[δεν μεταφράζεται] Μετάλλιο Εξαιρέτων Πράξεων
d_vachliot (X)
3Διάκρισις του σταυρού των ιπταμένων
ammon


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
distinguished flying cross
Μετάλλιο Διακεκριμένων Πτητικών Υπηρεσιών (DFC)


Explanation:
Παρουσιάστηκε ως εθελοντής στην Καναδική Αεροπορία, αλλά απερρίφθη λόγω του ...... το Μετάλλιο Διακεκριμένων Πτητικών Υπηρεσιών (DFC) και του πρότεινε πάλι ...
imansolas.freeservers.com/Aces/Beurling.html

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-08-28 07:53:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Distinguished_Flying_Cross_(Uni...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-08-28 19:22:04 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης: Σταυρός/Παράσημο Διακεκριμένων Υπηρεσιών στην Πολεμική Αεροπορία.


    Reference: http://www.dfcsociety.org/medal.asp
socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Και Σταυρός/Παράσημο Διακεκριμένων Υπηρεσιών στην Πολεμική Αεροπορία. Το έχει πάρει κι ο μπαμπάς Μπους και το έχει έτσι ο Πάπυρος.
11 hrs
  -> ευχαριστώ πολύ, το προσθέτω

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
distinguished flying cross
Διάκρισις του σταυρού των ιπταμένων


Explanation:
Δικό μου. Δεν μπορεί να παραληφθεί το flying αλλά ούτε και να αποδοθεί περιγραφικά με δέκα λέξεις. Υπάρχουν και άλλες Διακρίσεις του τύπου "σταυρός του ..."

ammon
Native speaker of: Native in GreekGreek

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
distinguished flying cross
[δεν μεταφράζεται] Μετάλλιο Εξαιρέτων Πράξεων


Explanation:
Κανονικά δεν μεταφράζεται, αλλά μένει ως έχει, ειδικά από τη στιγμή που ο ορισμός του διαφέρει μεταξύ UK και US.

Δες εδώ για το τι είναι:

http://en.wikipedia.org/wiki/Distinguished_Flying_Cross

Και εδώ για κάτι αντίστοιχο στα Ελληνικά:


http://www.haf.gr/el/career/stoles/medals/metallia.asp
http://koti.welho.com/msolanak/medals.html

Νομίζω ότι η πλησιέστερη μετάφραση στα Ελληνικά θα ήταν "Μετάλλιο Εξαιρέτων Πράξεων" ή "Πολεμικός Σταυρός". Θα έβαζα το Αγγλικό και το Ελληνικό σε παρένθεση.




--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-08-28 08:02:54 GMT)
--------------------------------------------------

Νομίζω ότι ο δικός μας "Πολεμικός Σταυρός" ή το "Αριστείο Ανδρείας" είναι πιο κοντά στο νόημα το Distinguished Flying Cross.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2007-08-29 10:23:12 GMT)
--------------------------------------------------

Κατευθείαν από την σελίδα της Πολεμικής Αεροπορίας:

Μετάλλια Πολεμικής Αεροπορίας

Τα Στρατιωτικά Μετάλλια διακρίνονται σε πολεμικά, τα οποία είναι: το Αριστείο Ανδραγαθίας, το Αριστείο Ανδρείας, ο Πολεμικός Σταυρός, το Μετάλλιο Εξαιρέτων Πράξεων και τα αναμνηστικά Μετάλλια Πολέμων και επιχειρήσεων Κύπρου και σε μη πολεμικά, τα οποία είναι: το Μετάλλιο Εξόχου Πράξεως, το Μετάλλιο Στρατιωτικής Αξίας και το Μετάλλιο Ευδοκίμου Υπηρεσίας Ανθυπασπιστών και Υπαξιωματικών.

Τα πολεμικά μετάλλια απονέμονται μόνο σε καιρό πολέμου ή σε περιπτώσεις κατά τις οποίες στρατιωτικοί εντάσσονται, με εντολή της ελληνικής κυβερνήσεως, σε μονάδες με πολεμική δράση εκτός της επικράτειας. Κατ΄ εξαίρεση, πολεμικά μετάλλια, εκτός του Αριστείου Ανδραγαθίας και του Αριστείου Ανδρείας, δύνανται να απονέμονται και σε μη πολεμικές περιόδους, σε περιπτώσεις κατά τις οποίες στρατιωτικοί διατίθενται και μετέχουν σε ενέργειες εναντίον ενόπλων ομάδων ή ατόμων, στρεφομένων κατά της έννομης τάξης και ασφάλειας.

Αριστείο Ανδραγαθίας Για την απονομή του απαιτείται αποδειγμένη ηρωική πράξη στο πεδίο της μάχης, κατά την εκτέλεση διατεταγμένης πολεμικής ενέργειας, κατά την οποία ο στρατιωτικός εξέθεσε αποδεδειγμένα τη ζωή του σε προφανή και άμεσο κίνδυνο, πράξη η οποία να υπερβαίνει κατά πολύ την εκτέλεση του καλώς εννοουμένου καθήκοντος και να επισύρει ανεπιφύλακτα το θαυμασμό και την εκτίμηση των προϊσταμένων και των υφισταμένων ή της κοινής γνώμης.

Αριστείο Ανδρείας Απονέμεται αποκλειστικά και μόνο για ηρωική πράξη στο πεδίο της μάχης, που υπερβαίνει κατά πολύ την εκτέλεση του καλώς εννοούμενου καθήκοντος. Για κανένα λόγο δεν απονέμεται για πράξεις εκτός του πεδίου της μάχης, αναγόμενες σε μη εμπόλεμη κατάσταση, ή για επιδεικνυόμενη στρατιωτική αξία σε πόλεμο ή ειρήνη. Διακρίνεται σε τρεις τάξεις, όπως παρακάτω:


Πολεμικός Σταυρός Απονέμεται για διακεκριμένες πράξεις που τελέσθηκαν, είτε στο πεδίο της μάχης, είτε οπουδήποτε κατά τη διεξαγωγή διατεταγμένης πολεμικής ενέργειας. Διακρίνεται σε τρεις τάξεις, όπως παρακάτω:

Πολεμικός Σταυρός Α' Τάξεως: Απονέμεται σε ανώτατους Αξιωματικούς.

Πολεμικός Σταυρός Β' Τάξεως: Απονέμεται σε ανώτερους Αξιωματικούς.

Πολεμικός Σταυρός Γ' Τάξεως: Απονέμεται σε κατώτερους Αξιωματικούς, Ανθυπασπιστές, Δόκιμους Έφεδρους Αξιωματικούς, Οπλίτες και μαθητές Στρατιωτικών Σχολών.

Μετάλλιο Εξαιρέτων Πράξεων Απονέμεται για εξαιρετικές πράξεις και εξαίρετη ικανότητα σχετικά με τη διοίκηση και οργάνωση Μονάδας στο πεδίο της μάχης, ή οπουδήποτε, κατά τη διεξαγωγή διατεταγμένης πολεμικής ενέργειας.



d_vachliot (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ammon: "μετάλλιο" είναι κατώτερο του "παράσημο". Πρέπει να δεις ποιά η ιεραρχία της εν λόγω διάκρισης.
1 day 1 hr
  -> Την έχω δει. Εσύ την σελίδα που παραθέτω της Πολεμικής Αεροπορίας, την είδες για να καταλάβεις τι λέω;




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search