peak aortic-jet velocity

Greek translation: μέγιστη ταχύτητα του αορτικού πίδακα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:peak aortic-jet velocity
Greek translation:μέγιστη ταχύτητα του αορτικού πίδακα
Entered by: ninles

10:30 Oct 10, 2011
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / aortic valve implant
English term or phrase: peak aortic-jet velocity
Severe aortic stenosis was defined as [...], or a peak aortic-jet velocity of 4.0 m per second or more.
ninles
Sweden
μέγιστη ταχύτητα του αορτικού πίδακα
Explanation:
-
Selected response from:

Sofia Poulou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4μέγιστη ταχύτητα του αορτικού πίδακα
Sofia Poulou
5μέγιστη ταχύτητα του αορτικού πίδακα
Chrysoula Vardi
3μέγιστη ταχύτητα αορτικού πίδακα
Haralabos Papatheodorou


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
μέγιστη ταχύτητα του αορτικού πίδακα


Explanation:
-


    Reference: http://www.pitsilidis.gr/mediaupload/heartreat/heartreat_t_5...
Sofia Poulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chrysoula Vardi: Συμφωνώ απόλυτα, αφήνω το σχόλιό μου, απλώς για τις παραπομπές.
33 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Valla
2 hrs
  -> Thank you V!

agree  bol.b.
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Anastasia Vam
7 hrs
  -> Ευχαριστώ!

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μέγιστη ταχύτητα αορτικού πίδακα


Explanation:
το jet μπορεί να μείνει ως έχει. εναλλακτικά, πιο ελεύθερα, "μέγιστη ταχύτητα ροής αορτής"

Example sentence(s):
  • http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&hs=Bct&rls=org.mozilla%3Ael%3Aofficial&biw=1016&bih=597&q=%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7+%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%8D%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CF%81%CE%BF%CE%AE%CF%82+%CE%B1%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%A
Haralabos Papatheodorou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
μέγιστη ταχύτητα του αορτικού πίδακα


Explanation:
http://www.e-hospital.gr/index.php?id=5030&page_title=Αίτια

Η πρώτη περίπτωση αφορά σε βλάβη του ενδοθηλίου από ενδοκαρδιακές αιμοδυναμικές διαταραχές. Τέτοιες διαταραχές περιλαμβάνουν:

- Παρουσία πίδακα (jet) μεγάλης ταχύτητας που προσκρούει στο ενδοθήλιο

- Ροή αίματος από κοιλότητα υψηλής σε κοιλότητα χαμηλής πίεσης και

- Ροή αίματος διά μέσου στενού στομίου με μεγάλη ταχύτητα.


http://www.pitsilidis.gr/mediaupload/heartreat/heartreat_t_5...


Στην ομάδα συντηρητικής αντι-
μετώπισης, μόνο η ταχύτητα του
αορτικού πίδακα > 5 m/s είχε ανε-
ξάρτητη συσχέτιση με τον καρ-
διακό θάνατο μετά από προσαρ-
μογή για Euroscore κατά την έναρξη
(HR =4.76, 1.74-12.94, p = 0.002).


    Reference: http://www.google.gr/#sclient=psy-ab&hl=el&source=hp&q=%CF%8...
Chrysoula Vardi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search