window-frame multiplication

Greek translation: πολλαπλασιασμος Gelosia/μέθοδος του διατετραγωνισμού

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:window-frame multiplication
Greek translation:πολλαπλασιασμος Gelosia/μέθοδος του διατετραγωνισμού
Entered by: Ioannis Chatzilaris

11:49 Jul 23, 2009
English to Greek translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics
English term or phrase: window-frame multiplication
Yparxei se vivlio gia ton pollaplasiasmo gia paidia. Deixnei enan tropo pollaplasiasmou me koutakia, den to thymamai katholou apo ta paidika mou xronia!
Sophia Troumpeta
Greece
πολλαπλασιασμος Gelosia/μέθοδος του διατετραγωνισμού
Explanation:
Αυτός ο τρόπος , ονομάζεται του διατετραγωνισμού και μεταδόθηκε στους Άραβες και από αυτούς στους Ευρωπαίους.
Αυτοί δε έδωσαν το παράξενο όνομα per gelosia (από ζήλεια) , στην μέθοδο αυτή.


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2009-07-23 18:49:37 GMT)
--------------------------------------------------

Αλλού αναφέρεται και ως πολλαπλασιασμός με τετραγωνισμό, αλλά ο τετραγωνισμός σημαίνει άλλο πράγμα στα μαθηματικά και δεν έχει σχέση με γεωμετρικά τετράγωνα.

Τον διατετραγωνισμό τον αναφέρει μόνο μία πηγή.

Στα αγγλικά αναφέρεται συχνότερα ως Gelosia multiplication.

http://www.theducation.se/english/homepage/popup/a2_2/

Selected response from:

Ioannis Chatzilaris
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4πολλαπλασιασμος Gelosia/μέθοδος του διατετραγωνισμού
Ioannis Chatzilaris
4πίνακας προπαίδειας
Konstantina Ntomprou


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πίνακας προπαίδειας


Explanation:
Αν είναι όπως το περιγράφεις, με κουτάκια, τότε είναι αυτό.

http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.smirniotaki...

http://books.vres.gr/book.php?book_id=118025

Konstantina Ntomprou
Native speaker of: Greek

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
πολλαπλασιασμος Gelosia/μέθοδος του διατετραγωνισμού


Explanation:
Αυτός ο τρόπος , ονομάζεται του διατετραγωνισμού και μεταδόθηκε στους Άραβες και από αυτούς στους Ευρωπαίους.
Αυτοί δε έδωσαν το παράξενο όνομα per gelosia (από ζήλεια) , στην μέθοδο αυτή.


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2009-07-23 18:49:37 GMT)
--------------------------------------------------

Αλλού αναφέρεται και ως πολλαπλασιασμός με τετραγωνισμό, αλλά ο τετραγωνισμός σημαίνει άλλο πράγμα στα μαθηματικά και δεν έχει σχέση με γεωμετρικά τετράγωνα.

Τον διατετραγωνισμό τον αναφέρει μόνο μία πηγή.

Στα αγγλικά αναφέρεται συχνότερα ως Gelosia multiplication.

http://www.theducation.se/english/homepage/popup/a2_2/



Example sentence(s):
  • Διάφορες τεχνικές πράξεων για να εκτελούμε τον πολλαπλασιασμό προτάθηκαν σε διαφορετικές ιστορικές περιόδους: η αραβική τεχνική, η κινέζι

    Reference: http://nemertes.lis.upatras.gr/dspace/bitstream/123456789/86...
    Reference: http://www.edc.uoc.gr/4colloquium/AbstractsGreek.doc
Ioannis Chatzilaris
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Panagiotis Andrias (X)
10 hrs

agree  Konstantina Ntomprou
13 hrs

agree  Olga Hatzigeorgiou
23 hrs

agree  Nektaria Notaridou
20 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search