re-sealed order

Greek translation: εκ νέου σφραγισμένη εντολή

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:re-sealed order
Greek translation:εκ νέου σφραγισμένη εντολή
Entered by: daira

07:00 Mar 17, 2020
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / bankruptcy
English term or phrase: re-sealed order
re-sealed order made on 12 March 2020 sealed on 13 March 2020 with Greek translation, with previous sealed version containing Penal Notice across two pages
daira
Greece
εκ νέου σφραγισμένη εντολή
Explanation:
Order (law) = εντολή ή ένταλμα (εδώ θεωρώ πως ταιριάζει το πρώτο)
https://www.wordreference.com/engr/order

Ο όρος 'επανασφραγιζόμενος' (και όχι 'επανασφραγισμένος') χρησιμοποιείται συνήθως για να χαρακτηρίσει πχ μια πλαστική σακούλα. Θεωρώ πως το 'εκ νέου σφραγισμένος' είναι πιο δόκιμος όρος.
Selected response from:

Dimitris Koptsis
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1εκ νέου σφραγισμένη εντολή
Dimitris Koptsis
4επανασφραγισμένη διαταγή /επανασφραγισμένη διαταγή που έγινε στις 12 Μαρτίου 2020 σφραγισμένη στις 1
Blerina Coka


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επανασφραγισμένη διαταγή /επανασφραγισμένη διαταγή που έγινε στις 12 Μαρτίου 2020 σφραγισμένη στις 1


Explanation:
Το κοινό δίκαιο παρέχει το δικαίωμα πρόσβασης στα δικαστικά αρχεία και τις διαδικασίες. Το δικαστήριο έχει το δικαίωμα να σφραγίσει και να επανασφραγίσει εκ νέου τις δικαστικές διαδικασίες ή τα αρχεία, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να τηρείται η εμπιστευτικότητα της υπόθεσης. Έτσι, το δικαστήριο αποφάσισει τη σφράγιση της υπόθεσης. Δεν επιτρέπεται εξωτερική πρόσβαση. Η εκ νέου σφράγιση σημαίνει ότι δεν είναι η πρώτη φορά που σφραγίζεται αυτή η υπόθεση.

Blerina Coka
Albania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
εκ νέου σφραγισμένη εντολή


Explanation:
Order (law) = εντολή ή ένταλμα (εδώ θεωρώ πως ταιριάζει το πρώτο)
https://www.wordreference.com/engr/order

Ο όρος 'επανασφραγιζόμενος' (και όχι 'επανασφραγισμένος') χρησιμοποιείται συνήθως για να χαρακτηρίσει πχ μια πλαστική σακούλα. Θεωρώ πως το 'εκ νέου σφραγισμένος' είναι πιο δόκιμος όρος.

Dimitris Koptsis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Machi Mavriki
2 days 17 mins
  -> Καλημέρα! Ευχαριστώ




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search