successors and assigns

Greek translation: διάδοχοι και εκδοχείς

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:successors and assigns
Greek translation:διάδοχοι και εκδοχείς
Entered by: Spiros Doikas

23:41 Mar 27, 2009
English to Greek translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: successors and assigns
“Bank” means the depositary of the loan amount and its successors and assigns
Ioanna Daskalopoulou
Greece
διάδοχοι και εκδοχείς
Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1καθολικοί και ειδικοι διάδοχοι
Natalia Papasteriadou, LL.M
4διάδοχοι και εντολοδόχοι
Ivi Rocou
3διάδοχοι και εκδοχείς
Spiros Doikas
3διάδοχοι και έλκοντες δικαιώματα
Assimina Vavoula


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
διάδοχοι και έλκοντες δικαιώματα


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celex...
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...


Assimina Vavoula
Greece
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ Ασημίνα. Καλημέρα.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
διάδοχοι και εκδοχείς


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

Spiros Doikas
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 99
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
διάδοχοι και εντολοδόχοι


Explanation:
assign (Νομ.) = εκδοχεύς, εντολοδόχος, πληρεξούσιος, αντίκλητος, επίτροπος. (Μέγα Αγγλοελληνικό Λεξικό, Εκδ. Οδυσσέας)

Σε αυτόν τον ορισμό περιλαμβάνονται οι νόμιμοι εκπρόσωποι, οι διάδοχοι και οι εντολοδόχοι του προσφέροντος. ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΕΡΓΟΥ ΄Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ...
www.ypes.gr/ota/par-z.rtf

Ivi Rocou
Greece
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ Ηβη. Καλημέρα.


1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
καθολικοί και ειδικοι διάδοχοι


Explanation:
successor= διάδοχος, αλλά πρωτίστως κληρονόμος (law of succession= κληρονομικό δίκαιο και Χρυσοβιτσιώτης successor= κληρονόμος, διάδοχος)
1710 ΑΚ= η κληρονομική διαδοχή είναι καθολική διαδοχή (βλ και κληρονομικό δίκαιο Παπαντωνίου σελ. 31)
Η εκχώρηση (assignment) είναι είδος ειδικής διαδοχής (= για τη μεταβίβαση πρέπει να πληρούνται προϋποθέσεις και να τηρηθεί τύπος, π.χ. σύμβαση)

Η μετάφραση αυτή είναι γενικότερη από αυτά που ανέφεραν οι συνάδελφοι. Σε κάθε περίπτωση θα βοηθούσε αν είχαμε το συνολικότερο context του κειμένου.


Natalia Papasteriadou, LL.M
Does not meet criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ Ναταλία. Καλημέρα.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou
134 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search