Chloderic

Greek translation: Χλοδέριχος, Χλοδερίκος

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chloderic
Greek translation:Χλοδέριχος, Χλοδερίκος
Entered by: Nick Lingris

13:09 Apr 18, 2007
English to Greek translations [PRO]
History
English term or phrase: Chloderic
son and assasin of king Siegebert
Evangelia Tantalidou
Greece
Χλοδερίκος
Explanation:
Παίζουν οι γραφές των ονομάτων του καιρού ανάμεσα σε Chlo- και Clo-.
Στον συγκεκριμένο πατροκτόνο κύριο δεν αφιερώνουν ειδικό λήμμα οι εγκυκλοπαίδειες, αλλά στο λήμμα του Πάπυρου για τον Κλόβις (ή Χλοδοβίκο) γράφει:
...δολοφονία του βασιλιά της Κολωνίας [τώρα το γράφουμε Κολονίας αυτό] Σιγεβέρτου του Μπουατέ και του γιου του Χλοδερίκου...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-18 14:15:28 GMT)
--------------------------------------------------

Εικάζω ότι το Χλοδερίκου μπορεί να είναι και γενική του Χλοδέρικου. Οπότε συμφωνούμε στον τόνο.
Ο Χιλδέριχος είναι πιο τρανταχτό όνομα, αν και έχει τώρα κυκλοφορήσει και σαν Χιλδερίκος.
Πίσω από αυτή τη συνωμοσία βρίσκεται κάποιος Ερρίκος, οπωσδήποτε.
Νομίζω ότι πρέπει να υποταχτείς στη συνήθεια να κάνουν -χ- αυτά τα -c- των μεροβίγγειων και, συνεπής προς τον Χιλδέριχο, να τον κάνεις κι αυτόν Χλοδέριχο.
Ελπίζω οι έλληνες ιστορικοί που καλύπτουν την περίοδο να μην έχουν συστήσει διαφορετικό ISO γι' αυτά τα ονόματα...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
thanx a lot once again!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Χλοδερίκος
Nick Lingris
1Χλόντερικ
Evi Prokopi (X)


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
chloderic
Χλόντερικ


Explanation:
Μια ιδέα...

Evi Prokopi (X)
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Chloderic, Cloderic
Χλοδερίκος


Explanation:
Παίζουν οι γραφές των ονομάτων του καιρού ανάμεσα σε Chlo- και Clo-.
Στον συγκεκριμένο πατροκτόνο κύριο δεν αφιερώνουν ειδικό λήμμα οι εγκυκλοπαίδειες, αλλά στο λήμμα του Πάπυρου για τον Κλόβις (ή Χλοδοβίκο) γράφει:
...δολοφονία του βασιλιά της Κολωνίας [τώρα το γράφουμε Κολονίας αυτό] Σιγεβέρτου του Μπουατέ και του γιου του Χλοδερίκου...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-18 14:15:28 GMT)
--------------------------------------------------

Εικάζω ότι το Χλοδερίκου μπορεί να είναι και γενική του Χλοδέρικου. Οπότε συμφωνούμε στον τόνο.
Ο Χιλδέριχος είναι πιο τρανταχτό όνομα, αν και έχει τώρα κυκλοφορήσει και σαν Χιλδερίκος.
Πίσω από αυτή τη συνωμοσία βρίσκεται κάποιος Ερρίκος, οπωσδήποτε.
Νομίζω ότι πρέπει να υποταχτείς στη συνήθεια να κάνουν -χ- αυτά τα -c- των μεροβίγγειων και, συνεπής προς τον Χιλδέριχο, να τον κάνεις κι αυτόν Χλοδέριχο.
Ελπίζω οι έλληνες ιστορικοί που καλύπτουν την περίοδο να μην έχουν συστήσει διαφορετικό ISO γι' αυτά τα ονόματα...

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 173
Grading comment
thanx a lot once again!
Notes to answerer
Asker:

Asker: Με έχουν τρελάνει με τις διάφορες γραφές! Αυτό σκέφτηκα ι εγώ, αλλά τι θα έλεγες για "Χλοδέριχος" σύμφωνα με το "Χιλδέριχος" που έχουν μεταφράσει τον Childeric με την ίδια κατάληξη??? thanx


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Metodi Gerasimov: στα ελληνικά αποδίδεται με τον μεταγενέστερο τύπο Κλόβις Α΄. Ή τουλάχιστον στα βιβλία μου:)
8 mins
  -> Δεν μιλάμε για τον Clovis. Για κοίτα τα κιτάπια σου μήπως έχει αυτόν τον Σιγεβέρτο και πώς λέγαν το γιόκα του.

agree  Vicky Papaprodromou
54 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search