Moab desert

Greek translation: H έρημος του Μοάμπ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Moab desert
Greek translation:H έρημος του Μοάμπ
Entered by: Evangelia Tantalidou

17:52 Jul 26, 2007
English to Greek translations [PRO]
Geography
English term or phrase: Moab desert
desert in Utah, USA
Evangelia Tantalidou
Greece
H έρημος του Μοάμπ
Explanation:
¨Η ανασύνταξη στο Μοάμπ, εκτός από ολοήμερες ποδηλατικές εξορμήσεις, περιλαμβάνει μελέτη του έργου ορισμένων διάσημων «θυμάτων» της ερήμου.¨
http://www.hridanos.gr/volume04/travel/index.php

¨Φαράγγια σαν κι αυτό αποτελούν κοινοτοπία στην «γη του κόκκινου βράχου», την πανέμορφη φύση γύρω από το Μοάμπ¨
http://hridanos.gr/volume04/travel/photos.php

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-07-26 18:19:26 GMT)
--------------------------------------------------

Το Μοάμπ είναι όνομα περιοχής στη Γιούτα, και περιέχει τα περίφημα φαράγγια (Moab's Canyonlands) και το εθνικό πάρκο Arches (Arches National Parks). Το περιβάλλον εκεί είναι άγριο και ερημικό, εξού και η έρημος του Μόαμπ.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-07-26 18:24:46 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι Νίκο έχεις δίκιο, αυτό έψαχνα και εγώ μόλις είδα την απάντηση σου. Θα έλεγα όντως καλύτερα να πούμε Μόαμπ γιά να διαχωρίζετε από το όνομα Μωάβ/Μοάμπ.
Selected response from:

eleni sakka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4έρημος της Μωάβ
Nick Lingris
4 +3H έρημος του Μοάμπ
eleni sakka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
έρημος της Μωάβ


Explanation:
Μετακόμισε η χώρα Μωάβ;

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-07-26 18:00:04 GMT)
--------------------------------------------------

Για κοίτα. Έχει και στη Γιούτα.
Θα πρότεινα να διατηρηθεί το βιβλικό όνομα / ορθογραφία.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2007-07-26 18:08:46 GMT)
--------------------------------------------------

Re: Αυτό ήταν το πρόβλημά μου, αν θα διατηρούσα το ελληνοπρεπές.
Να σου πω ποιο είναι το πρόβλημα. Αν το Athens, Alabama το κάνεις Άθενς, κανένας δεν θα σε κατηγορήσει ότι δεν ξέρεις την Αθήνα.
Αν τη Moab, Utah την κάνεις Μόαμπ, θα σου πουν "μα δεν έχεις ακούσει τη χώρα Μωάβ";
Ωστόσο, ο King James είναι βασιλιάς Ιάκωβος και ο James Cagney Τζέιμς.
Έχεις το τσαγανό να το κάνεις Μόαμπ;

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Αυτό ήταν το πρόβλημά μου, αν θα διατηρούσα το ελληνοπρεπές. Thank you!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Ναι, αυτό παρατήρησα.
3 mins
  -> Την πήγαν κι αυτή στην Αμερική, σαν τις 20 Αθήνες.

agree  Evi Prokopi (X)
5 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Andras Mohay (X): Λες να βρούμε στην Ντακότα και Coockoovowness ή Call-o'-Petty-Nizza;
3 hrs
  -> You've made my day!

agree  Assimina Vavoula: Γειά σου βρε Αντράς... Καλό και το "Κουκουβάουνες" και το "Κολοπετινίτσα" στα αγγλικά. Γειά σας Νίκο μας...
18 hrs
  -> Ευχαριστώ!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
moab desert
H έρημος του Μοάμπ


Explanation:
¨Η ανασύνταξη στο Μοάμπ, εκτός από ολοήμερες ποδηλατικές εξορμήσεις, περιλαμβάνει μελέτη του έργου ορισμένων διάσημων «θυμάτων» της ερήμου.¨
http://www.hridanos.gr/volume04/travel/index.php

¨Φαράγγια σαν κι αυτό αποτελούν κοινοτοπία στην «γη του κόκκινου βράχου», την πανέμορφη φύση γύρω από το Μοάμπ¨
http://hridanos.gr/volume04/travel/photos.php

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-07-26 18:19:26 GMT)
--------------------------------------------------

Το Μοάμπ είναι όνομα περιοχής στη Γιούτα, και περιέχει τα περίφημα φαράγγια (Moab's Canyonlands) και το εθνικό πάρκο Arches (Arches National Parks). Το περιβάλλον εκεί είναι άγριο και ερημικό, εξού και η έρημος του Μόαμπ.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-07-26 18:24:46 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι Νίκο έχεις δίκιο, αυτό έψαχνα και εγώ μόλις είδα την απάντηση σου. Θα έλεγα όντως καλύτερα να πούμε Μόαμπ γιά να διαχωρίζετε από το όνομα Μωάβ/Μοάμπ.


    Reference: http://www.hridanos.gr/volume04/travel/index.php
    Reference: http://hridanos.gr/volume04/travel/photos.php
eleni sakka
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Δες και τον δικό μου προβληματισμό. Αλλά γιατί να διατηρηθεί ο τονισμός της Μωάβ; Μόαμπ προφέρεται. // Κάνε εκεί πάνω, pls, τη διόρθωση σε "η έρημος Μόαμπ" (τόνο και χωρίς "του").
4 mins
  -> Ναι Νίκο έχεις δίκιο, αυτό έψαχνα και εγώ μόλις είδα την απάντηση σου. Θα έλεγα όντως καλύτερα να πούμε Μόαμπ γιά να διαχωρίζετε από το όνομα Μωάβ και Μοάμπ.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αλλά "Μόαμπ" γιατί έτσι το προφέρουν οι ίδιοι.
12 hrs
  -> Ναι Νάντια συμφωνώ και εγώ σ'αυτό

agree  Assimina Vavoula: Κάτι θα ξέρει και η Νάντια... Γειά σου Ελεν...//Ακριβώς... Αλλά λεγε με Μίνα, το προτιμώ...
17 hrs
  -> Γειά σου Ασημίνα (έτσι γράφετε στα ελληνικά το όνομα σου;). Τελικά μας μπέρδεψε η έρημος του Μόαμπ :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search