statutory mortgage

Greek translation: νομική υποθήκη

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:statutory mortgage
Greek translation:νομική υποθήκη
Entered by: Nick Lingris

18:12 Jan 7, 2019
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / mortgage
English term or phrase: statutory mortgage
Second Statutory Mortgage and Deed of Covenants on the vessel XX
daira
Greece
νομική υποθήκη
Explanation:
Η μοναδική απόδοση που βρίσκω. Προτείνω να συνοδεύεται από τον αγγλικό όρο, μια και πρόκειται για όρο που γνωρίζουν στην Κύπρο και στην Αγγλία τουλάχιστον. Είναι το άλλο είδος υποθήκης εκτός από την προτιμώμενη (preferred).

https://www.google.com/search?client=firefox-b-ab&q="νομική ...

https://books.google.ae/books?id=vqByi9ITtv8C&pg=PA125

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2019-01-07 18:59:52 GMT)
--------------------------------------------------

Σε διπλωματική εργασία βρήκα αυτό:

Η μορφή της υποθήκης εξαρτάται από την εφαρμοζόμενη νομοθεσία της χώρας καταχώρησης του πλοίου.
Μια νομική υποθήκη (statutory mortgage) προστατεύει τα νομικά δικαιώματα των ενυπόθηκων δανειστών (the mortgagee's). Οι νομικές υποθήκες προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο και έχουν προσαρμοσθεί στο Βρετανικό νομικό σύστημα. Η βρετανική νομοθεσία δίνει σε κάθε ενυπόθηκο δανειστή «τη δύναμη να διαθέσει το πλοίο ή μερίδιο αυτού για το οποίο έχει καταχωρηθεί, και να αποδώσει χρήματα
Επιπλέον, σύμφωνα με τον βρετανικό νόμο, ο ενυπόθηκος δανειστής έχει το δικαίωμα να θέσει υπό την κατοχή του το υποθηκευμένο πλοίο όποτε ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να αποπληρώσει το κεφάλαιο ή τον τόκο που διασφαλίζεται από την υποθήκη ή όταν ο ιδιοκτήτης δρα κατά τρόπο ο οποίος επηρεάζει την ασφάλεια του δανείου.
Μια «προτιμώμενη» υποθήκη (preferred mortgage) εξασφαλίζει τα δικαιώματα του ενυπόθηκου δανειστή μέσω απευθείας διατάξεων στη συμφωνία υποθήκης. Οι Preferred mortgage agreements είναι συνήθως λεπτομερείς και ευέλικτες ενώ μια νομική υποθήκη καθορίζει μόνο γενικές αρχές και ως εκ τούτου κανονικά συνοδεύεται από επιμέρους όρους και συνθήκες σε μια ξεχωριστή συμφωνία η οποία δρα ως βοηθητική προς τη νομική υποθήκη.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(δεύτερη) ΝΟΜΙΜΗ υποθήκη
transphy
3νομική υποθήκη
Nick Lingris


Discussion entries: 3





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
νομική υποθήκη


Explanation:
Η μοναδική απόδοση που βρίσκω. Προτείνω να συνοδεύεται από τον αγγλικό όρο, μια και πρόκειται για όρο που γνωρίζουν στην Κύπρο και στην Αγγλία τουλάχιστον. Είναι το άλλο είδος υποθήκης εκτός από την προτιμώμενη (preferred).

https://www.google.com/search?client=firefox-b-ab&q="νομική ...

https://books.google.ae/books?id=vqByi9ITtv8C&pg=PA125

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2019-01-07 18:59:52 GMT)
--------------------------------------------------

Σε διπλωματική εργασία βρήκα αυτό:

Η μορφή της υποθήκης εξαρτάται από την εφαρμοζόμενη νομοθεσία της χώρας καταχώρησης του πλοίου.
Μια νομική υποθήκη (statutory mortgage) προστατεύει τα νομικά δικαιώματα των ενυπόθηκων δανειστών (the mortgagee's). Οι νομικές υποθήκες προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο και έχουν προσαρμοσθεί στο Βρετανικό νομικό σύστημα. Η βρετανική νομοθεσία δίνει σε κάθε ενυπόθηκο δανειστή «τη δύναμη να διαθέσει το πλοίο ή μερίδιο αυτού για το οποίο έχει καταχωρηθεί, και να αποδώσει χρήματα
Επιπλέον, σύμφωνα με τον βρετανικό νόμο, ο ενυπόθηκος δανειστής έχει το δικαίωμα να θέσει υπό την κατοχή του το υποθηκευμένο πλοίο όποτε ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να αποπληρώσει το κεφάλαιο ή τον τόκο που διασφαλίζεται από την υποθήκη ή όταν ο ιδιοκτήτης δρα κατά τρόπο ο οποίος επηρεάζει την ασφάλεια του δανείου.
Μια «προτιμώμενη» υποθήκη (preferred mortgage) εξασφαλίζει τα δικαιώματα του ενυπόθηκου δανειστή μέσω απευθείας διατάξεων στη συμφωνία υποθήκης. Οι Preferred mortgage agreements είναι συνήθως λεπτομερείς και ευέλικτες ενώ μια νομική υποθήκη καθορίζει μόνο γενικές αρχές και ως εκ τούτου κανονικά συνοδεύεται από επιμέρους όρους και συνθήκες σε μια ξεχωριστή συμφωνία η οποία δρα ως βοηθητική προς τη νομική υποθήκη.


Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 347

1 day 34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(δεύτερη) ΝΟΜΙΜΗ υποθήκη


Explanation:
Όλες οι υποθήκες είναι 'νομικά' συμβόλαια. Δεύτερες υποθήκες, όμως, δυνατό να είναι και 'παράνομες', αν η πρώτη υποθήκη απαγορεύει μια δεύτερη τέτοια. Φαίνεται, όμως, εδώ υπάρχει η συγκατάθεση του πρώτου υποθηκευτή και γνωρίζει περί της 2ης. Υποθήκης, επομένως είναι 'νόμιμη' εν αντιθέσει της 'νομικής'.

https://el.esdifferent.com/difference-between-mortgage-and-h...

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 51




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search